کد خبر : 1619125 | 31 خرداد 1398 ساعت 21:43 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

این سولسشر است که پوگبا را نمی خواهد

بر خلاف شایعات، اوله گونار سولسشر علاقمند است پل پوگبا در تابستان امسال از یونایتد جدا شود.

این سولسشر است که پوگبا را نمی خواهد


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد پل پوگبا یکی از مهم ترین نام های فصل نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود و این ستاره فرانسوی که چند روز قبل اعلام کرد به دنبال چالشی جدید بوده و می خواهد یونایتد را ترک کند، یکی از گران ترین انتقال های تابستانی را رقم خواهد زد.

 

دیلی میل مدعی شد اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی یونایتد مشکلی با جدایی پوگبا ندارد و از مدیران تیمش خواسته وی را با بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش برسانند.

 

1414235

 

در این میان اد وودوارد علاقه ای به فروش گران ترین خرید باشگاه ندارد اما سولسشر ترجیح می دهد پوگبا با قیمتی مناسب به فروش برسد تا یونایتد بتواند از مبلغ حاصل شده، ترکیب خود را در تابستان امسال تقویت کرده و بازیکنانی دیگر را جذب کند.

 

دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس خواهان جذب ستاره 26 ساله و فرانسوی هستند و در صورت رضایت یونایتد به فروش پوگبا، تورین و یا مادرید مقصد او خواهد بود. طبق ادعای این نشریه خود پوگبا نیز علاقمند به بازگشت به تورین است و یک پیشنهاد در حدود 150 میلیون یورویی می تواند زمینه انتقال او به یوونتوس را فراهم کند.

 

زین الدین زیدان علاقه زیادی به انتقال پوگبا به رئال مادرید دارد اما فلورنتینو پرز معتقد است مشکلات حاشیه ای او ممکن است باعث از دست رفتن این سرمایه گذاری بزرگ شود و به همین دلیل مخالف حضور پوگبا در برنابئو است.

دیدگاه‌ها