کد خبر : 1619952 | 04 تیر 1398 ساعت 17:15 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای پلاکار

نیمارِ پدر و آغاز پروسه بازگشت به بارسلونا

نیمارِ پدر هفته هاست در تلاش است تا مقدمات لازم برای جدایی پسرش از پاری سن ژرمن را فراهم کند.

نیمارِ پدر و آغاز پروسه بازگشت به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، مجله پلاکار برزیل امروز در گزارشی ویژه خبر داد که نیمارِ پدر به دلایلی خاص هفته هاست که در کنارش پسرش دیده نمی شود. حضور پدر در کنار پسر مشهور یک اتفاق عادی محسوب می شود و اینکه هفته هاست نیمار پدر را در انظار عمومی ندیده ایم، قطعا یک دلیل خاص دارد.

 

 

1415110

 

 

به جز تماس تلفنی یک برنامه تلوزیونی با نیمار سینیور و صحبت با او در مورد اتهام تجاوز جنسی نیمار جونیور، مدت هاست که پدر را در کنار پسر ندیده ایم. نیمار چند روز پیش به اردوی تیم ملی برزیل در سائوپائولو رفت و حضور پدرش در چنین اتفاقاتی معمول بود اما این بار نیمار را پدرش همراهی نمی کرد.

طبق ادعای پلاکار، نیمار سینیور در تدارک مقدمات لازم برای جدایی پسرش از پی اس جی است. حالا همه دنیا می دانند که نیمار دیگر تمایلی برای ماندن در باشگاه پاریسی ندارد و بازگشت به لالیگا را در دستور کار قرار داده و پدرش بهتر از هر کسی می داند که فسخ قرارداد با پی اس جی تا چه اندازه دشوار است.

او یک سال و نیم تلاش کرد تا زمینه جدایی پسرش از بارسا را در تابستان 2017 فراهم کند و حالا می داند که برای جدای از پی اس جی به همان اندازه کار دشواری پیش رو خواهد داشت با این تفاوت که این بار سران پی اس جی، خود بی میل به فروش نیمار نیستند.

او از همان شروع کار و معروف شدن پسرش در سانتوس، حامی شماره یک او بود و با تاسیس شرکتی به نام N&N، نیمار جونیور را به یک برند در فوتبال دنیا تبدیل کرد و نقش ویژه ای در انتقال او به بارسا در سال 2013 داشت.

 

 

1412868

 

 

نیمار که پس از جدایی از بارسا هرگز ارتباطش با هم تیمی های سابقش را قطع نکرد و از هر فرصتی برای بازگشت به بارسلون استفاده می کرد، حالا تردید ندارد که بهترین راه حل برای بازگشت به روزهای اوج، بازگشت به بارسا خواهد بود. عملیاتی بسیار دشوار و پرهزینه برای بارسلونا و البته نیمار سینیور به خصوص اینکه پدر باید شکایت خود از بارسا مبنی بر عدم پرداخت 26 میلیون یورو پاداش تمدید قرارداد پسرش در سال 2016 را نیز پس بگیرد. 

 

گزارشات از اسپانیا حاکی از این هستند که نیمارها مشکلی برای پس گرفتن این شکایت ندارند و حتی با کاهش دستمزد 36 میلیون یورویی به 24 میلیون یورو هم موافقند. با این اوصاف، بدون شک تابستانی طولانی در انتظار نیمارها و بارسلونا خواهد بود و باید دید سرانجام ستاره برزیلی و پدرش به هدف شان خواهند رسید یا خیر.

 

دیدگاه‌ها