کد خبر : 1623546 | 22 تیر 1398 ساعت 14:49 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

3 امضا برای نهایی شدن فهرست تیم استراماچونی

پرونده های نقل و انتقالاتی استقلال در پیش فصل به 3 رسیده تا تیم آبی ها در حال تکمیل شدن باشد.

3 امضا برای نهایی شدن فهرست تیم استراماچونی

به گزارش "ورزش سه"، مدیران استقلال هر چند این روزها بیشتر تمرکز خود را روی موضوع پئیچ گذاشته اند اما روند نقل و انتقالاتی این باشگاه متوقف نشده و 3 پرونده هم اکنون در حال بررسی است تا با کسب 3 امضا، فهرست استقلالی ها برای فصل جدید تکمیل شود.


علی کریمی اولین بازیکنی است که استقلالی ها تصمیم دارند با تمدید قرارداد او، خیال خود را از مرکز زمین آسوده کنند و استراماچونی نیز علاقه خود را به این بازیکن با تماس تلفنی اعلام کرده و به نظر می رسد با توجه به منتفی شدن ترانسفر او، باید کریمی را استقلالی دانست.


دو بازیکن دیگر اما خریدهای جدید این تیم هستند؛ رضا اسدی به عنوان سهمیه پایانی لیگ برتری استقلال مورد نظر باشگاه است و با توجه به قطعی شدن وضعیت چشمی و البته مصدومیت باقری، استقلالی ها همچنان به دنبال جذب او هستند و این بازیکن می تواند پرونده خرید های داخلی آبی ها را ببندد.


مانوئل پوچارلی ایتالیایی دیگر بازیکنی است که رسانه های خارجی او را به استقلال وصل کردند و به نظر می رسد این بازیکن دومین و آخرین خرید آبی ها خواهد بود تا در صورت امضای قرارداد این بازیکن، فهرست استقلال تکمیل شود.


البته شنیده هایی درباره جذب یک دفاع چپ در استقلال شنیده می شود اما آبی ها با توجه به مذاکره با اسدی، اولویت آخرین خرید خود را از لیگ برتری ها در مرکز زمین قرار داده اند.

دیدگاه‌ها