کد خبر : 1613572 | 03 خرداد 1398 ساعت 12:41 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

نام عزت‌الهی در فهرست خروج ردینگ نیست

باشگاه ردینگ با پایان فصل رقابتهای چمپیونشیپ انگلیس، نام بازیکنانی که در فهرست فروش قرار داده را اعلام کرد که نام سعید عزت‌الهی در میان آنها نیست.

نام عزت‌الهی در فهرست خروج ردینگ نیست

به گزارش "ورزش سه"، با به پایان رسیدن فصل رقابتهای چمپیونشیپ انگلیس، باشگاه ردینگ که در این رقابتها حضور دارد نام بازیکنان این تیم که در فهرست فروش باشگاه قرار گرفته‌اند را اعلام کرد که نام سعید عزت‌الهی، ملی‌پوش کشورمان که امسال به عنوان بازیکن قرضی در ردینگ توپ می‌زد در این فهرست به چشم نمی‌خورد.

 

باشگاه ردینگ با به پایان رسیدن فصل رقابتهای چمپیونشیپ فهرست بازیکنانی که در فهرست فروش این باشگاه قرار گرفته‌اند را به صورت رسمی اعلام کرد. هفت بازیکن که نام‌شان در فهرست فروش ردینگ قرار گرفته عبارتند از: پل مک‌شین، کاپیتان تیم، آنسی جاکولا، جرج لگ، جوی فان دن برگ، دنزل گریون‌برچ، کالوم هریوت و جان اوشی.

 

1342763

 

به این ترتیب نام سعید عزت‌الهی، ملی‌پوش کشورمان که فصل جاری را به عنوان بازیکن قرضی از روستوف روسیه در ردینگ حضور داشت در این فهرست دیده نمی‌شود.

 

وبسایت getreading که از رسانه‌های نزدیک به باشگاه ردینگ است هم در ارزیابی عملکرد خریدهای فصل گذشته باشگاه درباره سعید عزت‌الهی نوشت:

 

سعید عزت‌الهی، هافبک ایرانی که تابستان گذشته از باشگاه روستوف روسیه به خدمت گرفته شد در آغاز فصل در چهار بازی برای ردینگ به میدان رفت و با قدرت و توانایی کنترل توپ خود توجه هواداران ردینگ را به خود جلب کرد.

 

اما عزت‌الهی در ماه ژانویه زمانی که برای حضور در تیم ملی ایران، ردینگ را ترک کرده بود دچار مصدومیت شد و بعد از آن دیگر نتوانست به سطح آمادگی کامل برسد و در هفته‌های آخر فصل برای ردینگ به میدان نرفت.

 

دیدگاه‌ها