کد خبر : 1612302 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 12:38 | 718 بازدید | 0 دیدگاه

تاج و پدیده؛ مذاکره‌ای برای رضایت قلبی

یحیی گل محمدی مشکلی برای عقد قرارداد با تیم امید ندارد.

تاج و پدیده؛ مذاکره‌ای برای رضایت قلبی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مهدی تاج گفت با یحیی گل محمدی صحبت هایی برای حضور در تیم امید داشته و با او به توافق رسیده و قرار است در این باره با باشگاه پدیده صحبت کند این شائبه پیش آمده که یحیی گل محمدی با تیم پدیده قرارداد دارد، در صورتی که این طور نیست و قرارداد یحیی گل محمدی با تیم پدیده تمام شده است. البته باشگاه پدیده برای تمدید قرارداد یحیی گل محمدی مذاکراتی با این مربی داشت و قرار شد بعد از پایان بازی ها این مذاکرات جدی تر شود که فعلا ادامه این مذاکرات متوقف شده است.

 

صحبت مهدی تاج با باشگاه پدیده برای این است که مسئولان این باشگاه قلبا راضی به حضور یحیی در تیم امید شوند و گلایه ای از این حضور به خاطر منافع ملی نداشته باشند. یحیی بعد از فاش شدن این خبر از سوی مهدی تاج مذاکره با فدراسیون فوتبال را تایید کرد و گفت در روزهای آینده قرار است در این باره با خانواده خود و هم چنین باشگاه پدیده مشورت کند و در نهایت یک تصمیم منطقی بگیرد. فدراسیون فوتبال و اما مهدی تاج همکاری با یحیی را قطعی می دانند و در مذاکرات صورت گرفته  به گل محمدی حتی در چینش دستیارانش اطمینان خاطر داده شده و خواسته های مالی سرمربی تیم پدیده هم با توان فدراسیون فوتبال فاصله ای ندارد.

 

گفتنی است تیم امید یکی از 16 تیم حاضر در مسابقات نهایی قهرمانی زیر 23 سال آسیا خواهد بود. اما در قرعه کشی بازی ها در سید چهار قرار خواهد گرفت چرا که در دوره قبلی بازی ها در مرحله مقدماتی حذف شده بود. سه تیم از این بازی ها به همراه ژاپن راهی المپیک 2020 توکیو می شوند و اگر ژاپن به مرحله نیمه نهایی بازی ها راه یابد هر چهار تیم راهی المپیک می شوند.

دیدگاه‌ها