کد خبر : 1613092 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 17:19 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از انتشار پستی در فضای مجازی

خداحافظی احساسی قطبی از فولاد با 10 فریم ماندگار

سرمربی فولاد با انتشار پستی در صفحه رسمی خود از بازیکنان و هواداران فولاد خداحافظی کرد تا پایان رسمی حضورش در اهواز را اعلام کند.

خداحافظی احساسی قطبی از فولاد با 10 فریم ماندگار

به گزارش "ورزش سه" سرمربی محبوب و با سابقه فولاد ظهر امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از این تیم اهوازی خداحافظی و پایان رسمی کار خود را اعلام کرد. بنا بر اخبار رسیده عدم توافق بر سر مسائل کلی به خصوص مالی باعث جدایی افشین قطبی از فولاد خوزستان شده است.


حال این مربی با انتشار متنی کوتاه و احساسی در کنار 9 قطعه عکس از زمان حضورش در فولاد با هواداران و بازیکنان این تیم خداحافظی کرده است. این متن به شرح زیر است: از صمیم قلبم از تمامی بازیکنان, مربیان و طرفداران فولاد برای این تجربه بی نظیر و فراموش نشدنی تشکر می کنم! من همیشه شما را به خاطر خواهم داشت... این خداحافظی ها نیستند که وجود دارند, بلکه تنها آغازهای جدید پیش روی ما هستند... دوستتان دارم.


1- تصویر اول به نخستین بازی افشین قطبی در اهواز بازمی‌گردد. جایی که او در ورزشگاه غدیر پیش چشم هواداران پرچم فولاد را در دست گرفت و بر روی آن بوسه زد.

 

1407632

 


2- تصویر دوم هم به شکست پرسپولیس بازمی‌گردد. فولاد تحت هدایت قطبی تنها باخت شاگردان برانکو در لیگ هجدهم را رقم زد.

 

1407638


3- در انتهای جدال با سرخپوشان پایتخت سرمربی فولاد حسن بیت سعید، یکی از ستاره‌های خود را در آغوش گرفت و شادی خود را با او تقسیم کرد.

 

1407634

 


4- ایوب والی یکی از مهره‌های تاثیرگذار قطبی در نیم فصل دوم بود. جایی که این بازیکن در قلب دفاع به کار گرفته شد و کاپیتان فولاد‌ی‌ها به حساب می‌آمد.

 

1407633

 


5- میثم میر دورقی هم در زمان حضور قطبی به بازیکن فیکس در فولاد تبدیل شد و توانست رضایت مربی پر انرژی خود را به دست آورد.

 

 

1407639

 


6- ورزشگاه فولاد آرنا در زمان حضور افشین قطبی به طور رسمی مورد استفاده قرار گرفت. استادیومی که با توجه به اظهار نظر این مربی می‌تواند در آینده برای فولاد قهرمانی به دست آورد.

 

1407637

 


7- این تصویر مربوط به آخرین برد خارج از خانه فولاد همراه با قطبی است. آن‌ها توانستند در این مسابقه سپیدرود را با نتیجه 2-1 شکست دهند.

 

1407636

 


8- زبیدی، بیت سعید و رضا میرزایی سه بازیکنی بودند که توسط قطبی در خط حمله فولاد به کار گرفته شدند و عملکرد مناسبی از خود به جا گذاشتند.

 

1407635

 


9- هواداران با آمدن افشین قطبی شور و نشاط خاصی به دست آوردند و حمایت زیادی از تیم خود در نیم فصل دوم انجام دادند. تصویر آخری که سرمربی سابق فولاد آن را منتشر کرده و طی آن هواداران با رهبری قطبی تشویق ایسلندی را انجام می‌دهند.

 

1407631

دیدگاه‌ها