کد خبر : 1612968 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 10:05 | 692 بازدید | 0 دیدگاه

هدف بارسلوناست اما...

ژاوی: قبل از دویدن احتیاج دارم راه بروم

ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا در پاسخ به سوالی راجع به مربیگری این تیم اعلام کرد که قبل از دویدن احتیاج دارد کمی راه برود.

ژاوی: قبل از دویدن احتیاج دارم راه بروم

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس روز گذشته موفق شد السد را 2-0 شکست دهد. سرخپوشان پایتخت در شرایطی به این برد حساس و مهم رسیدند که ژاوی ارناندس ستاره سابق بارسلونا در پایان این بازی از فوتبال برای همیشه خداحافظی کرد. پس از اتمام مسابقه، خبرنگاران پرتعداد ایرانی منتظر این فوق ستاره بودند تا شاید در میکسدزون گفتگویی با او انجام دهند اما ژاوی به همراه کارکنان باشگاه السد به سرعت از میکسدزون عبور کرد و هیچ صحبتی انجام نداد اما ساعاتی پیش از شروع مسابقه در گفتگو با خبرگزاری «افه» اسپانیا صحبت های مختلفی را مطرح کرد و به خداحافظی اش در ایران پرداخت:

 

او در ابتدا به شروع مربیگری اش پرداخت و گفت: ایده این است که مربیگری ام را در قطر شروع کنم، جایی که فشار کمتری برای آزمایش و کسب تجربه روی من وجود دارد و هدف بازگشت به اروپاست با نیم نگاهی به بارسا.

 

ژاوی در ادامه شرایط فوتبال ایران را تحسین کرد اما گفت که هیچ وقت انتظار نداشت در دوران فوتبالش در ایران بازی کند. یکی از نکاتی  که توجه وی را جلب کرده سیاستی است که زن ها را از حضور در استادیوم در زمان بازی منع کرده است.


ژاوی در این مصاحبه اختصاصی درباره وضعیت خودش به افه گفت: من یک دوران فوتبالی طولانی داشتم، من حالا راحت هستم و می خواهم آن را کنار بگذارم. من به اهدافم قبل از مربیگری رسیدم و فکر می کنم که وقتی شما در پایان کارتان یک هدف داشته باشید، خداحافظی را کمی راحت تر می کند.

 

1407506

 

او همچنین سال 2015 و پایان کار با بارسلونا را یک خداحافظی بزرگ عنوان کرد و در ادامه افزود: من قبلا تمام کارهایم را انجام دادم و احساس می کنم فوتبال هرچیزی که می خواستم را به من داد و از آن خیلی سپاسگزارم.

 

ستاره سابق بارسلونا، گواردیولا را بهترین مربی حال حاضر دنیا دانست و همچنین سبک بازی بارسلونا را فوتبالی جذاب عنوان کرد. وی همچنین گفت: این چیزی است که من می خواهم به آن برسم، ما با این سبک در بارسلونا و تیم ملی برنده شدیم و فکر می کنم این بهترین راه برای بازی کردن فوتبال باشد.

 

شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد ژاوی می خواهد در شمال اسپانیا مربیگری کند. در پایان این مصاحبه او در این باره توضیح داد: من می خواهم کارم را با یک چرک نویس شروع کنم، من نمی توانم از حالا پشت یک فراری بنشینم، من می خواهم یک قایق خیلی کوچک یا یک ماشین خیلی کوچک داشته باشم و با آن خودم را تست کنم و تجربه بیاموزم. بله این درست است که هدفم بازگشت به بارسلونا است اما با آرامش میخواهم به آن برسم.

 

1407507

دیدگاه‌ها