کد خبر : 1569486 | 27 آبان 1397 ساعت 09:32 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: رونالدو به تیم ملی پرتغال بازخواهد گشت

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال معتقد است که با وجود غیبت رونالدو در بازی های اخیر، او هنوز عضو تیم ملی پرتغال است.

سانتوس: رونالدو به تیم ملی پرتغال بازخواهد گشت

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو 33 ساله پس از شکست مقابل اروگوئه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی و حذف از رقابت‌ها، دیگر در اردوی تیم ملی پرتغال حاضر نشد و بعید است تا پایان سال میلادی و حتی چند ماه پس از آن در این اردوها حاضر شود. شب گذشته پرتغال با تساوی 0-0 مقابل ایتالیا به نیمه نهایی لیگ یوفا رفت و سانتوس پس از بازی، مدعی شد که رونالدو هنوز عضو این تیم است و بازخواهد گشت.

 

 

 

1355389

 

 

او گفت:" شکی در این رابطه نیست. نمی‌دانم چرا شما خبرنگاران هنوز شک دارید ولی رونالدو عضوی از این تیم است."

 

سانتوس درباره صعود تیمش به نیمه نهایی گفت:" من راضی هستم. اینکه در مرحله آخر رقابت ها با پرتغال باشیم برایم بسیار مهم است. بازی نزدیک و دشواری بود و بیش از آنچه انتظار داشتم سختی کشیدیم. برای خوب دفاع کردن لازم نیست بازیکنان زیادی پشت توپ داشته باشید، موضوع این است که اجازه بازی کردن به حریف ندهید. وقتی چنین کاری کنید، کار برای حریف سخت می‌شود.

 

فکر می‌کردم بازی خیلی خوبی خواهد شد زیرا دو تیم سبک بازی مشابهی دارند ولی مشکلاتی داشتیم. فکر می‌کنم در مجموع عملکرد نیمه دوم را بیشتر دوست داشتم. نتوانستیم طبق نقشه هایمان کار کنیم و ایتالیا تلاش می‌کرد ما را در دفاع نگه دارند. این یک تجربه خیلی خوب بود که به رشد و پخته تر شدن تیم کمک می‌کند.

 

می‌توانستم بازیکنان سریع را در دقایق پایانی به زمین بفرستم و برای پیروزی پیش بروم ولی ریسک گل خوردن روی ضد حمله وجود داشت. از آنچه تصور می‌کردم بازی سخت تری بود. در دفاع به مشکل خوردیم، خیلی خوب سازمان یافته نیستیم."

دیدگاه‌ها