کد خبر : 1615905 | 15 خرداد 1398 ساعت 20:36 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون: پیشنهاد تمدید قرارداد PSG را رد کردم

جان لوییجی بوفون، دروازه بان 41 ساله ایتالیایی، مدعی شد وی بوده که پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرده است.

بوفون: پیشنهاد تمدید قرارداد PSG را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل باشگاه پاری سن ژرمن خبر از قطع همکاری بعد از تنها یک سال با جیجی بوفون داد و حالا وی در این رابطه صحبت کرده است. بوفون در مورد اینکه از فوتبال خداحافظی می کند یا راهی تیم دیگری می شود صحبتی نداشت.

 

بوفون گفت: "امروز ماجراجویی ما خارج از ایتالیا پایان یافت. باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد داد که من مایل به پذیرش آن نبودم و حالا من آماده تجربیات شخصی جدید و چالش های حرفه ای هستم.

 

1381543

 

با تشکر از همه شما برای همه چیز که به من فرصت و تجربه زندگی در پاریس دادید. دوازده ماه پیش، انتقال من به پاری سن ژرمن پر از شور و شوق بود، هواداران از من استقبال کردند و باید یک بار دیگر از صمیم قلب از شما تشکر کنم.

 

از این تجربه لذت بردم و حضور در فرانسه به من کمک کرد تا رشد کنم. امروز ماجراجویی من خارج از ایتالیا به پایان می رسد. من می خواهم از ناصر الخلیفی، کل باشگاه و هم تیمی هایم تشکر کنم، من بهترین ها را برای شما آرزو دارم.

 

ارنست همینگوی در گذشته گفت که تنها دو مکان در جهان وجود دارد که مردم می توانند با خوشحالی زندگی کنند: در خانه و در پاریس. من نیز همینگونه ام و پاریس همیشه خانه من خواهد بود. ممنون و موفق باشید."

دیدگاه‌ها