کد خبر : 1615210 | 12 خرداد 1398 ساعت 01:44 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

صلاح: حالا VAR را دوست دارم!

محمد صلاح، ستاره لیورپول، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که اکنون از طرفداران VAR است.

صلاح: حالا VAR را دوست دارم!

به گزارش "ورزش سه"، تنها 30 ثانیه از شروع بازی امشب گذشته بود که برخورد توپ به دست موسی سیسوکو در محوطه جریمه تاتنهام را داور پنالتی تشخیص داد و VAR هم آن را تایید کرد. خود صلاح پنالتی را تبدیل به گل کرد و گل دیووک اوریگی در دقایق پایانی بازی، پیروزی قرمزها را تثبیت کرد.

صلاح در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" اساسا حضور VAR برای فصل بعد تضمین شده است اما من حالا آن را دوست دارم. این فوق العاده است که در این دیدار پیروز شدیم."

 

1410167

 

 

این ستاره مصری در فینال سال گذشته مقابل رئال مادرید، در درگیری با سرخیو راموس دچار آسیب دیدگی شد و در همان نیمه اول از بازی بیرون رفت. اما امشب تجربه کاملا متفاوتی را پشت سر گذاشت.

او در این مورد گفت:" صادقانه بگویم نمی دانم چه بگویم. حالا همه خوشحال هستند. ما فینال را بردیم. این دومین فینال پیاپی ماست و من بالاخره 90 دقیقه کامل بازی کردم. بازی سال گذشته از نظر عملکرد فردی، برای هیچ کسی بازی فوق العاده ای نبود اما امشب همه درخشان بودند. تبریک به همه ما و همه هواداران در سراسر دنیا."

دیدگاه‌ها