کد خبر : 1616975 | 21 خرداد 1398 ساعت 12:05 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

بونوچی: فلسفه جوانگرایی مانچینی به نفع ایتالیا است

لئوناردو بونوچی، ستاره یوونتوس با تمجید از مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید فلسفه او برای میدان دادن به جوانها خون تازه‌ای در رگهای تیم ملی این کشور تزریق کرده است.

بونوچی: فلسفه جوانگرایی مانچینی به نفع ایتالیا است

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار امروز ایتالیا و بوسنی در رقابتهای انتخابی یورو2020، لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس به تمجید از مانچیی، سرمربی تیم ملی این کشور پرداخته و می‌گوید فلسفه او برای میدان دادن به بازیکنان جوان، به پرنشاط شدن لاجوردی‌پوشان منجر شده و قدرت ایتالیا را به مراتب بیشتر از قبل کرده است.

 

1412227

 

مانچینی بعد از ناکامی جیان پیترو ونتورا در رسیدن به جام جهانی 2018 جانشین او شد و هدایت لاجوردی‌پوشان را به دست گرفت. سرمربی سابق منچسترسیتی از آن زمان بازیکنان جوان زیادی را به تیم ملی ایتالیا دعوت کرده و میانگین سنی این تیم را به شدت پایین آورده است.

 

بونوچی که این روزها به عنوان یکی از بازیکنان فیکس خط دفاعی ایتالیا به میدان فرستاده می‌شود با ستایش از مانچینی گفت:" عامل اصلی تغییر تیم ملی ایتالیا، سرمربی ما است. او ایده خیلی روشن و دقیقی دارد. ایده‌ای که با حضور او فوتبال ایتالیا را دستخوش تغییرات گسترده کرده".

 

ستاره خط دفاعی یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت:" در دوران مانچینی بازیکنان جوان زیادی توانسته‌اند خودشان را به تیم ملی تحمیل کنند و باعث بهبود شرایط ایتالیا شوند".

 

 

دیدگاه‌ها