کد خبر : 1619410 | 02 تیر 1398 ساعت 09:06 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهانی‌ها خرید جدید استقلال را با گل بدرقه کردند

سیاوش یزدانی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان، امروز در اولین تمرینات طلایی پوشان حاضر شد و با هم تیمی ها و اعضای کادر فنی تیم خداحافظی کرد.

سپاهانی‌ها خرید جدید استقلال را با گل بدرقه کردند

به گزارش ورزش سه، اولین تمرین شاگردان امیر قلعه‌نویی در شرایطی عصر روز شنبه یکم تیرماه طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار شد، که یک مهمان ویژه داشت و آن هم کسی جز سیاوش یزدانی نبود.
یزدانی در ابتدای لیگ هفدهم از پیکان به جمع سپاهانی ها اضافه شد و با توجه به نمایشی که از خود نشان داد، فرصت زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم کرانچار نداشت؛ شماره ٩٩ سپاهان، با حضور امیر قلعه نویی هم خیلی زود خود را به عنوان یکی از مدافعان و بازیکنان اصلی تیم معرفی کرد و در لیگ هجدهم یکی از ارکان موفقیت طلایی‌پوشان بود.


جدایی سیاوش یزدانی که محبوبیت فراوانی میان هواداران سپاهان داشت و حتی هنوز هم دارد، چیزی نبود که به مذاق هواداران فوتبال در اصفهان خوش آید و به همین دلیل پس از اینکه این بازیکن ٢٧ ساله با مسئولان باشگاه سپاهان برای ادامه همکاری به توافق نرسید و زمزمه هایی مبنی بر حضورش در پایتخت به گوش رسید با هجمه هواداران سپاهان روبرو شد.

 

البته که هنوز به صورت رسمی یزدانی به عنوان یکی از خریدهای تیم استقلال معرفی نشده ولی جدایی اش از سپاهان پس از دو سال حضور در این تیم قطعی شده است و به احتمال فراوان به زودی به صورت رسمی به استقلالی ها معرفی می شود.

 

اگرچه لیگ هجدهم پایان راه و همکاری دوساله سیاوش یزدانی و باشگاه سپاهان شد،  ولی دو طرف خاطرات خوشی که طی این دو سال با هم رقم زده بودند را فراموش نکردند و سعی کردند پایان خوشی برای این جدایی رقم بزنند و برای این مهم در اولین تمرین طلایی پوشان جهت ورود به لیگ نوزدهم، برنامه ویژه و قابل تحسینی برای یزدانی توسط باشگاه در نظر گرفته شده بود تا او که نمایش های خوبی با پیراهن سپاهان داشت، با تلخی از این تیم جدا نشود و به هواداران هم یادآوری شود که خاطرات خوش او را به دلیل اتخاذ یک تصمیم که در دوران حرفه ای طبیعی است از یاد نبرند.


عکس ها از شهرام شریفی

 

1414626

 

1414629

 

1414630

 

1414627

 

1414628

دیدگاه‌ها