کد خبر : 1618222 | 27 خرداد 1398 ساعت 13:21 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید قرارداد بلندمدت ۲ بازیکن پدیده

گزینه پرسپولیسی ها با تیم خود تمدید کرد

باشگاه پدیده شهرخودرو قرارداد یک مدافع و یک هافبک خود را تمدید کرد و جالب اینکه علی نعمتی از جمله بازیکنانی محسوب می شود که در لیست خرید برانکو نیز وجود داشت.

گزینه پرسپولیسی ها با تیم خود تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، پدیده شهرخودرو پس از آنکه توانست یحیی گل‌محمدی را به‌عنوان سرمربی فصل آینده حفظ کند، قرارداد امین قاسمی‌نژاد، محمدحسین مرادمند و اکبر صادقی را تمدید کرد تا بتواند نفرات تاثیرگذارش را برای لیگ نوزدهم نیز دراختیار داشته باشد، اما فعالیت این باشگاه برای تمدید قراردادها امروز هم ادامه یافت.

 

باشگاه پدیده شهرخودرو پس از مذاکراتی طولانی توانست قرارداد سعید صادقی، عنصر هجومی و علی نعمتی، مدافع جوان خود را به ترتیب به مدت سه و چهار سال دیگر تمدید کند و بدین ترتیب این دو بازیکن علی‌رغم پیشنهاداتی که از سایر تیم‌های لیگ برتری داشتند، با توجه به پیگیری‌های فرهاد حمیداوی، مالک این باشگاه در نهایت در سال‌های آینده هم با لباس شهرخودرو به میدان می‌روند.

 

سعید صادقی که از نیم‌فصل دوم لیگ برتر هفدهم به شهرخودرو اضافه شد، فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی تیم به شمار می‌رفت که با نظر مثبت یحیی گل‌محمدی و کادرفنی شهرخودرو، در این تیم ماندنی شد.

 

علی نعمتی نیز از محصولات آکادمی پدیده است، در لیگ هجدهم با عملکرد خوب خود، از جمله بازیکنان موثر برای یحیی گل‌محمدی بود و زوج ایده‌آلی برای محمدحسین مرادمند، دیگر مدافع این تیم به شمار می‌رفت.نعمتی در حالی با پدیده ای ها قرارداد خود را تمدید کرد که پیش از این در لیست برانکو و پرسپولیسی ها نیز وجود داشت. 

 

به جز امین قاسمی‌نژاد، اکبر صادقی و مرادمند، سعید صادقی و نعمتی نیز قراردادشان با پدیده را تمدید کرده و سید مهدی رحمتی نیز به این باشگاه اضافه شده است.

دیدگاه‌ها