کد خبر : 1619964 | 04 تیر 1398 ساعت 18:15 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

نبی کیتا:

من برای صلاح مثل برادر کوچکترش هستم

ستاره گینه ای لیورپول از نقش بالای محمد صلاح در وفق پیدا کردن او با شرایط باشگاه صحبت کرد.

من برای صلاح مثل برادر کوچکترش هستم

به گزارش "ورزش سه"، نبی کیتا دو سال پیش از لایپزیش به لیورپول پیوست ولی یک سال به باشگاه آلمانی قرض داده شد تا اینکه تابستان گذشته پیراهن لیورپول را به تن کرد. او اعتقاد دارد که به کمک محمد صلاح توانست خودش ر ا با شرایط تیم جدیدش وفق دهد.

کیتا مقطع پایانی فصل و فینال لیگ قهرمانان را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی الان با بهبودی کامل، همراه تیم ملی کشورش در جام ملت های آفریقا حضور دارد.

 

 

Naby Keita Liverpool

 

 

کیتا در مورد اولین فصل حضورش در لیورپول و نقش صلاح در آداپته شدنش گفت:« تاثیر محمد صلاح در وفق پیدا کردنم با شرایط لیورپول بسیار زیاد بود. او انسان بسیار خوب و سختکوشی است. وقتی در سالن بدنسازی هستیم، همیشه از من می خواهد به او ملحق شوم. صلاح بهترین راهنمایی ها را به من می کند و انگار که برادر کوچکترش باشم، مراقب من است.»

 

 

1402959

 

کیتا در مورد یورگن کلوپ نیز گفت:« کلوپ می داند چگونه با بازیکنانش رفتار کند. او داخل و بیرون زمین با هر بازیکن حرف می زند و کمک می کند تا پیشرفت کنند. کلوپ کاری می کند که داخل زمین همه توان تان را برای تیم بگذارید. به مانه و صلاح نگاه کنید که زیر نظر کلوپ چقدر پیشرفت کردند. دوست دارم کلوپ کمک کند فصل بعد شرایط من هم بهتر از گذشته شود و می خواهم با او تا جایی که می توانم، پیشرفت کنم.»

 

دیدگاه‌ها