کد خبر : 1624529 | 26 تیر 1398 ساعت 16:58 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

با تمدید قرارداد استنلی کی روش؛

اوساگونا-سپاهان؛ یک قدم تا توافق کنسل شد

عدم توافق با استنلی کی روش طی روزهای اخیر سبب کلافگی مدیران باشگاه سپاهان شده بود و آنها براساس خواسته های امیرقلعه نویی با گزینه های دیگر وارد مذاکره شدند.

اوساگونا-سپاهان؛ یک قدم تا توافق کنسل شد

به گزارش ورزش سه، یکی از گزینه های مدنظر باشگاه سپاهان و امیرقلعه نویی، کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای فصل گذشته ذوب آهن بود که به خصوص در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نمایش های خوبی داشت و با توجه به فیزیکی بدنی مشابهی که با استنلی کی روش دارد، سرمربی سپاهان را متقاعد کرده بود تا این بازیکن را به عنوان گزینه دوم در صورت عدم بازگشت کی روش، در نظر داشته باشد.


مذاکرات میان مدیربرنامه های اوساگونا و مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان، به نقاط مشترک و خوبی برای امضای قرارداد رسیده بود که سرانجام قرارداد استنلی کی روش برای دو فصل دیگر تمدید شد تا یک قدم مانده به حضور مهاجم نیجریه ای در باشگاه سپاهان، این انتقال ملغی شود.


مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با این موضوع عنوان کرد: « بله ما اوساگونا و شرایطش را طبق نظر سرمربی تیم در نظر داشتیم ولی او اولویت دوم بود. فاصله ای تا امضای قرارداد نداشتیم ولی حالا که کی روش در تیم ماندنی شده است، دیگر به این بازیکن نیازی نداریم. به هر حال ما در این پست چند بازیکن دیگر مانند علی قربانی و سجاد شهباززاده و همینطور چند بازیکن جوان که استعدادهای بسیار خوبی هستند را هم در اختیار داریم.»

دیدگاه‌ها