کد خبر : 1392168 | 13 بهمن 1395 ساعت 00:09 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکست غیرمنتظره آرسنال برابر واتفورد

آرسنال در دیداری خانگی مقابل واتفورد با نتیجه 2-1 شکست خورد.

شکست غیرمنتظره آرسنال برابر واتفورد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آرسن ونگر در همان دقایق ابتدایی دو گل از حریف دریافت کردند و علی رغم فرصت های خوبی که در نیمه دوم داشتند، تنها توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

 

تا اینکه در دقیقه 10، واتفورد به گل اول بازی رسید. روی یک ضربه آزاد بود که پاس کوتاه تام کلورلی را یونس کابول با یک شوت تماشایی به گوشه دروازه پتر چک فرستاد.

 

 

1177286

 

 

آرسنالی ها هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که تروی دینی در دقیقه 13 اختلاف را به دو گل رساند. روی تعلل آرون رمزی، اتین کاپو صاحب توپ شد و ارسال او به دهانه دروازه را تروی دینی تبدیل به گل کرد.

 

 

1177306

 

 

روز بد رمزی در دقیقه 20 تکمیل شد و مصدومیت او، ونگر را مجبور کرد تا الکس اکسلید چمبرلین را به زمین بفرستد.

 

آرسنالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در تلاش بودند تا توپ و میدان را در اختیار بگیرند اما بازیکنان واتفورد، پا پس نکشیدند و موقعیت های چندانی در اختیار حریف قرار ندادند؛ به این ترتیب نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود واتفورد به پایان رسید.

 

نیمه دوم با حملات پرفشار آرسنالی ها آغاز شد و بازیکنان این تیم در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 58، الکس ایووبی یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی حرکت خوب الکسیس سانچس و ارسال او به تیر دوم، ایووبی با یک ضربه فنی و دقیق، توپ را از بین بازیکنان حریف به گوشه دروازه فرستاد.

 

1177307

 

 

بعد از این گل هم برتری آرسنالی ها ادامه داشت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه حریف توفیقی نداشتند.

 

بعد از اینکه برای دقایقی بازی متعادل تر شد، در دقایق پایانی فشار آرسنالی ها بیشتر شد و چیزی نمانده بود که لوکاس پرز در دقیقه 86 کار را به تساوی بکشد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. در ثانیه های پایانی هم تلاش توپچی ها نتیجه ای نداشت و شاگردان ونگر 2-1 مغلوب واتفورد شدند. 

دیدگاه‌ها