کد خبر : 1593801 | 04 اسفند 1397 ساعت 12:26 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره مکزیکی وستهام زیر تیغ انتقاد

اعتراض به "دست خدای" چیچاریتو: تو متقلبی(عکس)

خاویر هرناندز، بازیکن وستهام در بازی دیروز این تیم مقابل فولام گل تساوی تیمش را با دست وارد دروازه حریف کرد و جیمی کاراگر، کارشناس شبکه اسکای از او به عنوان متقلب یاد کرد.

اعتراض به "دست خدای" چیچاریتو: تو متقلبی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وستهام و فولام دیروز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در زمین وستهام به مصاف هم رفتند. فولام در دقیقه 3 با گل رایان بابل از حریف پیش افتاد ولی در دقیقه 29 خاویر هرناندز با دست دروازه مهمان را باز کرد و گل او از سوی داور مورد پذیرش قرار گرفت. این گل که با خطای هند به ثمر رسید باعث شد جیمی کاراگر، کارشناس شبکه اسکای در زمان پخش بازی از هرناندز به عنوان متقلب باید کند تا این اتفاق به یکی از خبرسازترین اتفاقات این هفته لیگ برتر انگلیس تبدیل شود.

 

نکته جالب اینجا است که لی میسون داور مسابقه به همراه کمک‌هایش نتوانستند خطای هند واضح هرناندز را تشخیص دهند تا پنجاهمین گل این بازیکن مکزیکی در لیگ برتر، به حساب وستهام نوشته شود.

 

1384539

 

کلودیو رانیری، سرمربی فولام، هر چه در کنار زمین به تصمیم داور اعتراض کرد فایده‌ای نداشت تا گل به نفع وستهام حساب شود. وستهام البته در ادامه بازی دو گل دیگر به ثمر رساند و بازی را 3-1 به سود خود به پایان برد.

 

جیمی کاراگر، کارشناس شبکه اسکای از هرناندز به خاطر نمایشی که در این صحنه بازی کرده بود انتقاد کرده و از او به عنوان متقلب یاد کرد. کاراگر معتقد بود این گل باید به راحتی با استفاده از سیستم  VAR مردود اعلام می‌شد.

 

1384534

 

کاراگر در این باره گفت:" هرناندز دقیقاً می‌داند که چکار می‌کند. او توپ را با دستش وارد دروازه می‌کند. بله این تقلب است. او دقیقاً می‌داند که چکار می‌کند. اما VAR باید این صحنه را به راحتی تشخیص می‌داد. هند هرناندز کاملا واضح بود و باعث شد روند بازی تغییر کند. البته داور بازی را نمی‌توان مقصر دانست چون دید خوبی نسبت به صحنه ندارد".

 

دیدگاه‌ها