کد خبر : 1355246 | 14 شهریور 1395 ساعت 15:42 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گلوبو اسپورته

شکایت بارسلونا از انتقال گابی‌گل به اینتر

باشگاه بارسلونا از سانتوس برزیل به دلیل انتقال گابریل باربوسا ملقب به گابی گل به اینتر شکایت کرده است.

شکایت بارسلونا از انتقال گابی‌گل به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، به ادعای گلوبو اسپورته، بارسلونا از این اقدام به فیفا شکایت کرده چرا که سانتوس بر خلاف تعهداتی که به بارسلونا داشته، اقدام به فروش گابی گل به اینتر کرده است.

سال 2013 و در جریان انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا، باشگاه کاتالانی 2.9 میلیون یورو به سانتوس پرداخت کرد تا در مورد انتقال سه بازیکن این تیم به نام های جیوا، گابریل باربوسا و آندراده حق اظهار نظر داشته باشد و اینکه در صورت تمایل سانتوس به فروش این بازیکنان، بارسلونا در اولویت باشد.

طبق این توافق، سانتوس اگر قصد فروش این سه بازیکن به باشگاهی دیگر را داشته باشد، ابتدا باید نظر بارسلونا را جویا شده و این تیم سه روز برای پاسخگویی مهلت خواهد داشت.

 

 

1126435

 

 

روز 29 آگوست بود که نامه سانتوس مبنی بر انتقال گابی گل به اینتر به باشگاه بارسلونا رسید اما فردای آن روز و در حالیکه هنوز پاسخ باشگاه اسپانیایی به سانتوس ارسال نشده بود، خبر رسید که گابی گل رسما به اینتر پیوسته است.

به همین دلیل بارسلونا از سانتوس به فیفا شکایت کرده است و باید دید چه عواقبی در انتظار باشگاه برزیلی خواهد بود. مدیر سانتوس ادعا کرده است که تمام توافقات و تعهدات در این زمینه را اجرا کرده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها