کد خبر : 1610907 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 00:14 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

مقصر داور نیست مقصر دپارتمان داوری است

مهاجری: از فوتبال دفاعی بدم می‌آید

رضا مهاجری با حضور در نشست خبری پس از بازی برابر پرسپولیس از حقانیت تیم خود سخن گفت و اینکه داوری این دیدار می توانست به گونه ای بهتر از آنچه دیدیم باشد.

مهاجری: از فوتبال دفاعی بدم می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز پس از پایان دیدار این تیم برابر پرسپولیس در نشست مطبوعاتی پایان بازی، درباره صحنه پنالتی روی مهاجم پرسپولیس گفت: در آن صحنه بازیکن پرسپولیس خطا کرد اما داور پنالتی را به ضرر ما گرفت! چندی پیش در تبریز آقای کوپال ناظمی صحنه ای بدتر از این را برای ما پنالتی نگرفت و در حالی که آن صحنه شدیدتر از این بود وی به راحتی از اعلام پنالتی برای ما چشم پوشی کرد.


او درباره بازی ادامه داد: بله می توان گفت پرسپولیس فرصت گل فراوانی داشت، آنها خیلی خوب کار کردند و اصلا شاید موقعیت های آنها گل می شد نتیجه دیگری به دست می آمد اما ما کاری به آن نداریم. ما بازی خودمان را می کنیم و به عنوان یک تیم معمولی تلاش می کنیم به اهداف مان برسیم. ما به بازیکنان می گوییم بازی خودشان را بکنند و از طرفی باید به داوری احترام بگذارند و این اتفاق هم می افتد.


او درباره داوری این دیدار ادامه داد: البته باید بگویم من اشتباه را در این بازی ها از داوری نمی بینیم. از دپارتمان داوری می بینم که اشتباه می کنند و داورانی اینچنینی برای این بازی های مهم تعیین می کنند. متاسفانه همیشه می شنویم که به بازیکنان ما می گویند لطفا جوانمردانه بازی کنید اما من می گویم اول بیایید شرایط را برای بازی جوانمردانه مهیا کنید سپس انتظار آن را داشته باشید.


مهاجری درباره بازی نیز گفت: من فکر می کنم بازیکنان ما از نظر فنی توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند اما اتفاقاتی در جریان بازی افتاد که تیم مان از نظر تاکتیکی ابتر شد و برنامه ای که ما داشتیم کامل به اجرا درنیامد.


سرمربی ماشین سازی درباره بازی این تیم برابر پرسپولیس و اینکه توانستند در دقایقی بازی را به خوبی اداره کنند گفت: شما این بازی را مشاهده کردید ما همه بازی ها به همین ترتیب بازی می کردیم. در بازی فولاد و نساجی و ... به همین ترتیب بازی کردیم اما به دلیل اینکه چهار بازی آخر ما با تیم های بزرگ بود شما متوجه ما شدید.

 

دیدگاه‌ها