کد خبر : 1609293 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 19:05 | 65.1K بازدید | 0 دیدگاه

در پی اظهارات بازیکن ماشین‌سازی،

شکایت باشگاه پرسپولیس به کمیته اخلاق

باشگاه پرسپولیس با تنظیم دادخواست و شکایتی برای فدراسیون فوتبال، خواهان رسیدگی کمیته انضباطی و کمیته اخلاق این فدراسیون به اظهارات بازیکن ماشین سازی مبنی بر تمایل به قهرمانی سپاهان و شائبه‌های پیش آمده در این ارتباط شد.

شکایت باشگاه پرسپولیس به کمیته اخلاق

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی اظهارات فرید بهزادی کریمی، بازیکن ماشین‌سازی تبریز، مبنی بر تمایلی که به عدم قهرمانی پرسپولیس وجود دارد و در پی شکست این تیم برابر سپاهان صورت گرفت، باشگاه پرسپولیس پیگیری جدی خود را آغاز کرد.

 

 ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد که در پی آن، بخش حقوقی باشگاه اقدام به تنظیم دادخواست نمود.

در این دادخواست از مراجع مسوول فدراسیون فوتبال در امور انضباطی و برگزاری پاک رقابت‌های لیگ، خواسته شده است علاوه بر رسیدگی به ادعاهای مطرح شده از سوی بازیکن ماشین‌سازی تبریز بعد از شکست روز جمعه این تیم در اصفهان، شائبه‌ها و تردیدهای پیش آمده را بر اساس اصول رقابت جوانمردانه و مساوات تا حصول نتیجه قطعی مورد پیگیری دقیق قرار دهد.

 

 

باشگاه پرسپولیس نیز خواهان آن شده است که مراجع مسوول در این امر رسیدگی لازم را با توجه به ابزارهای تحت اختیار، انجام دهند.

 

دیدگاه‌ها