کد خبر : 1610054 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 19:58 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

خولن لوپتگی سرمربی بایرن مونیخ می شود؟

خولن لوپتگی، سرمربی سابق رئال مادرید، مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

خولن لوپتگی سرمربی بایرن مونیخ می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، سال 2018 به بدترین شکل ممکن برای خولن لوپتگی پیش رفت و وی بعد از آنکه نیمکت اسپانیا را 48 ساعت مانده به جام جهانی از دست داد، در رئال مادرید نیز دورانی اسفناک را تجربه کرد و شکست با 5 گل در ال کلاسیکو به منزله پایان کار او در برنابئو بود.

 

اما در روزهای اخیر اخباری در مورد بازگشت او به عرصه مربیگری شنیده می شود و موندو دیپورتیوو مدعی شد حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، برای مذاکره با خولن لوپتگی برای پذیرش پست هدایت باواریایی ها راهی مادرید شده است.

 

1349265

 

اگرچه بایرن مونیخ فاصله چندانی با فتح بوندسلیگا زیر نظر نیکو کوواچ ندارد، اما صالح حمیدزیچ معتقد است لوپتگی گزینه بهتری برای فصل بعد محسوب می شود و به همین دلیل مذاکرات را با وی آغاز کرده است. البته طبق ادعای این نشریه، همه اعضای کادر مدیریتی بایرن مونیخ با برکناری نیکو کوواچ و انتصاب لوپتگی موافق نیستند.

 

دیروز نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد احتمال حضور لوپتگی روی نیمکت رئال بتیس نیز وجود دارد و به نظر می رسد سرمربی سابق لاروخا و رئال مادرید در ماه های آتی و بعد از سپری کردن فصلی کابوس وار، دوباره به عرصه مربیگری باز خواهد گشت.

 

دیدگاه‌ها