کد خبر : 1608024 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 19:25 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت یاران جهانبخش در دست آرسنال و من‌سیتی

برایتون دو مسابقه دشوار تا پایان فصل دارد و در صورت عدم نتیجه‌گیری ممکن است از لیگ برتر انگلیس سقوط کند.

سرنوشت یاران جهانبخش در دست آرسنال و من‌سیتی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش که آخرین بار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس بخاطر حضور در جام ملت‌های آسیا، در فهرست مسابقه برایتون برابر فولام حضور نداشت، شب گذشته نیز در سی و ششمین بازی فصل با این اتفاق مواجه شد ولی این بار او همانند هفته دوم به دلیل مسائل فنی در لیست قرار نگرفته بود.

 

یاران جهانبخش که در ۶ هفته اخیر لیگ برتر نتوانسته بودند نتیجه بگیرند و پنج شکست و تنها یک تساوی داشتند، شب گذشته میزبان نیوکاسل بودند که باز هم در کسب برتری ناکام بودند و به تساوی یک بر یک رسیدند تا با این نتیجه ۳۵ امتیازی شوند و با حضور در رده هفدهم جدول، تنها یک پله از منطقه سقوط بالاتر باشند.

 

اما برایتون در دو دیدار باقی مانده تا انتهای فصل کار دشواری خواهد داشت چراکه آنها در بازی آینده مهمان آرسنالی خواهند بود که به دنبال صعود به رتبه چهارم جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است و همین مسئله موجب می‌شود کسب امتیاز برای یاران جهانبخش برابر توپچی‌ها سخت‌تر از هر زمان دیگری باشد.

 

1400357

 

کار دشوارتر برایتون با جهانبخش، در هفته سی و هشتم و پایانی لیگ برتر انگلیس خواهد بود، جایی که آنها از منچستر سیتی میزبانی می‌کنند؛ آن هم در شرایطی که شاگردان پپ گواردیولا رقابت تنگاتنگی با لیورپول در کسب عنوان قهرمانی دارند و همین امر باعث خواهد شد تا بعید به نظر برسد بتوانند به برتری برسند یا حتی صاحب امتیاز از این دیدار مهم شوند.

 

برایتون در صورت کسب یک پیروزی در دو مسابقه آینده قطعا در لیگ برتر انگلیس خواهند ماند ولی البته عدم نتیجه‌گیری کاردیف نیز این اتفاق را برای آنها رقم می‌زند؛ کاردیف در حال حاضر ۳۱ امتیازی است و چهار امتیاز کمتر از یاران جهانبخش دارد و با توجه به دو مسابقه‌ای که این تیم مقابل کریستال پالاس و منچستر یونایتد، بعید است که این تیم نیز هر دو دیدار را با برتری پشت سر بگذارد و از منطقه سقوط فرار کند.

 

علیرضا جهانبخش در بازی نیم‌فصل اول مقابل آرسنال بخاطر آسیب دیدگی حضور نداشت، اما در دیدار پیش روی برایتون برابر توپچی‌ها این فرصت را دارد تا در بازگشت به ترکیب تیمش، اولین گل یا پاس گل فصل خود را در مسابقه ماقبل پایانی فصل ثبت کند.

دیدگاه‌ها