کد خبر : 1613045 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 13:59 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش دانشگر در جدال حیثیتی بن زاید (عکس)

مدافع وسط استقلال یکی از بهترین بازیکنان تیمش در جدال حیثیتی برابر العین بود.

به گزارش ورزش سه، بازی شب گذشته استقلال برابر العین یک بازی تشریفاتی بود اما پیروزی در آن از این جهت برای آبی‌ها بسیار اهمیت داشت که این تیم بعد از شکست ۶ بر یک برابر العین در سال ۲۰۱۷ هرگز نتوانسته بود این تیم را شکست بدهد و به نوعی از حریف خود انتقام بگیرد.

 

با این حال استقلال شب گذشته موفق شد با نتیجه دو بر یک العین را شکست بدهد تا به نوعی از حریف خود انتقام بگیرد که در این بین محمد دانشگر یکی از بهترین بازیکنان زمین در این بازی حیثیتی بود.

 

دانشگر گل اول تیمش را با ضربه سر زد و در کل بازی هم نمایش بسیار موفقی در خط دفاع داشت تا یکی از ستاره‌های تیمش در استادیوم بن زاید باشد.

 

استقلال با دو گل دانشگر و مرتضی تبریزی و در شرایطی که در ابتدای بازی از العین عقب افتاده بود موفق شد این تیم را شکست بدهد تا بعد از دو سال از حریف خود انتقام بگیرد و خاطره شکست تلخ در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان را از ذهن ها پاک کند.

 

بعد از شکست ۶ بر صفر استقلال برابر العین آبی‌ها ۳ بار با این تیم بازی کردند که هر سه بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید اما در بازی چهارم شاگردان فرهاد مجیدی موفق شدند این تیم را در استادیوم بن زاید شکست بدهند تا به نوعی جبران شکسته دو فصل پیش را کرده باشند.

 

عکس: امیر رفیعا

 

دانشگر در بازی العین و استقلال

 

دانشگر در بازی استقلال و العین

 

دیدگاه‌ها