کد خبر : 1547339 | 30 مرداد 1397 ساعت 01:22 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین لیورپول در خانه کریستال پالاس

لیورپول در دیداری از هفته دوم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 2-0 در خانه کریستال پالاس به پیروزی برسد.

پیروزی شیرین لیورپول در خانه کریستال پالاس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار در مجموع برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند با گل های جیمز میلنر و سادیو مانه، به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند.

لیورپولی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه کریستال پالاس ایجاد کنند.

در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این لیورپولی ها بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه میزان ترتیب می دادند. در دقیقه 19، چیزی نمانده بود که روی ارسال تماشایی نبی کیتا، محمد صلاح دروازه پالاس را باز کند اما ضربه چیپ او در موقعیت تک به تک با وین هنسی، از بالای دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد کریستال پالاس می توانست روی یک غافلگیری و برخلاف جریان بازی به گل برسد اما شوت تماشایی آندروس تاوسند، به تیر افقی دروازه لیورپول برخورد کرد.

در ادامه باز هم این لیورپولی ها بودند که بر بازی تسلط داشتند اما دفاع فشرده بازیکنان کریستال پالاس، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، سرانجام در آخرین ثانیه های این نیمه، قرمزها به گل رسیدند.

خطای محمد ساخو روی محمد صلاح باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. جیمز میلنر پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم، دروازه پالاس را باز کرد تا نیمه اول با برتری 1-0 لیورپول به پایان برسد.

 

1329088

 

نیمه دوم را پالاس تا اندازه ای بهتر آغاز کرد اما لیورپولی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 50 به گل دوم برسند ولی ضربات صلاح و رابرتسون، راهی به چهارچوب دروازه میزبان پیدا نکرد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل های بعدی انجام دادند اما تلاش آنها ثمری نداشت؛ از جمله در دقیقه 73 که ضربه خوب ویلفرد زاها، توسط آلیسون مهار شد.

دو دقیقه بعد کار برای کریستال پالاس دشوارتر شد. وان بیساکا در تلاش برای مهار محمد صلاح، پشت محوطه جریمه او را متوقف کرد و با توجه به اینکه ستاره مصری لیورپول در موقعیت تک به تک بود، داور وان بیساکا را از زمین اخراج کرد.

لیورپولی ها از این برتری نفری استفاده کردند و در دقایق پایانی موقعیت های بیشتری روی دروازه پالاس ایجاد کردند تا اینکه سرانجام در دقیقه 90+2، به گل دوم رسیدند.

 

1329095

 

روی یک ضدحمله سریع بود که با پاس صلاح، مانه در موقعیت تک به تک با هنسی قرار گرفت و بعد از پشت سر گذاشتن او، دروازه خالی را به راحتی باز کرد تا لیورپول در این دیدار خارج از خانه به پیروزی 2-0 برسد.

دیدگاه‌ها