کد خبر : 1495054 | 13 دی 1396 ساعت 01:13 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

منچسترسیتی 3-1 واتفورد؛ بازگشت آبی ها به پیروزی

منچسترسیتی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 واتفورد را شکست بدهد و بار دیگر فاصله اش با رقیب همشهری را به 15 امتیاز افزایش داد.

منچسترسیتی 3-1 واتفورد؛ بازگشت آبی ها به پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که بعد از 18 پیروزی پیاپی، در دیدار قبلی مقابل کریستال پالاس با نتیجه مساوی 0-0 متوقف شده بودند، در دیدار امشب مقابل واتفورد کار سختی نداشتند و در نهایت به یک پیروزی راحت دست پیدا کردند. سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و تنها یک دقیقه از بازی سپری شده بود که رحیم استرلینگ قفل دروازه حریف را باز کرد.

 

 

1273697

 

روی حرکت خوب لروی سانه و ارسال او به دهانه دروازه واتفورد بود که استرلینگ بدون اینکه فشاری از روی بازیکنان حریف احساس کند، به راحتی با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

حملات سیتی ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که استونز در دقیقه 5 حساب کار را 2-0 کند اما ضربه والی مدافع پیش تاخته سیتی از بالای دروازه واتفورد بیرون رفت.

 

در ادامه بازی تا اندازه ای متعادل تر شد اما باز هم این بازیکنان سیتی بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کردند. از جمله در دقیقه 12 که همکاری سانه و سیلوا و ارسال ستاره آلمانی به دهانه دروازه واتفورد می توانست به یک گل به خودی منجر شود اما توپ در نهایت به کرنر رفت.

 

اما تنها یک دقیقه بعد، کاباسله بالاخره دروازه واتفورد را به اشتباه باز کرد. این بار روی ارسال کوین دی بروین بود که کاباسله بار دیگر با تکلی اشتباه، توپ را به سمت دروازه خودی فرستاد و این بار توپ دور از دستان گومز، وارد دروازه شد.

 

 

1273698

 

4 دقیقه بعد دی بروین می توانست زننده گل سوم سیتی نام بگیرد اما ضربه تماشایی روی ضربه آزاد، به تیر دروازه حریف برخورد کرد. در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان واتفورد هم یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه سیتی داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. در نهایت نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با حملات سیتی آغاز شد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

 

برتری سیتی ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام این تیم در دقیقه 63 به گل سوم رسید. این بار هم دی بروین در متن حرکت قرار داشت و ارسال او به دهانه دروازه واتفورد را دروازه بان حریف ناقص دفع کرد. توپ مقابل سرخیو آگوئرو قرار گرفت و این ستاره آرژانتینی هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

 

1273699

 

 

برتری سیتی بعد از این گل ادامه داشت و این تیم می توانست به یکی دو گل دیگر هم برسد اما موقعیت ها یکی بعد از دیگری از دست رفت.

 

در مقابل این واتفورد بود که در دقیقه 82، یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی ارسال کاریو بود که توپ در مقابل دروازه به گِرِی رسید و او به راحتی کار را تمام کرد.

 

در دقایق باقی مانده هر دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی تلاش کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-1 سیتی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها