کد خبر : 1611199 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 21:42 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی

کلوپ: به سیتی تبریک می گویم؛ آنها فوق العاده اند

لیورپول ساعتی پیش در آنفیلد با دو گل بر وولوز غلبه کرد با این حال از رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر بازماند.

کلوپ: به سیتی تبریک می گویم؛ آنها فوق العاده اند

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها به هدف خود که پیروزی بر وولوز بود رسیدند ولی منچسترسیتی هم ماموریت خود را برابر برایتون به خوبی انجام داد و با برتری 1-4 توانست عنوان قهرمانی را کسب کند تا لیورپول در بهترین فصل تاریخ خود از حیث کسب امتیاز هم نتواند قهرمان شود.

 

 

1403391

 

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در پایان بازی گفت:« مردم ممکن است بگویند که ما می توانستیم این کار یا آن کار را انجام دهیم ولی من اینطور فکر نمی کنم. هم ما و هم سیتی در مقاطعی از فصل خوش شانس بودیم. ما به خودمان ایمان داشتیم و توانستیم تا روز پایانی در کورس قهرمانی بمانیم. وقتی حریف تان سیتی است، کار دشوار می شود.

در هفته های اخیر، هر دو، بازی های مان را پیروز شدیم و در واقع نتوانستیم از شر هم خلاص شویم و در نهایت با یک امتیاز قهرمانی را از دست دادیم. حالا سه هفته برای فینال لیگ قهرمانان فرصت داریم و باید از آن استفاده کنیم.»

 


کلوپ ادامه داد:« می دانم که اینجا در انگلیس در مورد خریدهای جدید صحبت های زیادی مطرح می شود ولی اگر آلیسون را کنار بگذاریم، خیلی از بازیکنان این تیمی که امروز بازی کرد، در فصل گذشته نیز کنار هم بودند. البته که ما بازیکنانی جدید به خدمت خواهیم گرفت اما شاکله تیم حفظ خواهد شد. این تیم فعلی، قدم های بزرگی را برداشته است و نمی توان در آن، تغییراتی زیاد ایجاد کرد. فصل گذشته ما با سیتی 25 امتیاز فاصله داشتیم و امسال با تنها یک امتیاز اختلاف قهرمان نشدیم.»

 

 

1396686

 

 

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان افزود:« این تیم متشکل از یک نسل از بازیکنان فوق العاده است و ما فصل بعد قدرتمندتر خواهیم شد و باید به همین مسیر ادامه دهیم. مردم از تلاش ما لذت بردند و این مساله مهمی است.

اگر شما فوتبال کثیفی بازی کنید و قهرمان شوید، تنها برای آینده خوب است که وقتی به عقب نگاه می کنید، بتوانید به عنوان یک دستاورد روی آن حساب کنید اما مردم، این لیورپول را با وجود اینکه قهرمان نشد، به یاد خواهند داشت؛ چرا که تیمی استثنایی، با سبک بازی تماشایی بود. ما هفته به هفته بهتر شدیم و قدم به قدم پیش رفتیم. معتقدم این تازه قدم های اولیه لیورپول است و کارهای بزرگی در آینده انجام خواهیم داد.

همچنین باید به سیتی هم تبریک گفت. آنها در طول فصل ثبات فوق العاده ای داشتند و عالی کار کردند. سبک بازی سیتی یکی از زیباترین ها در فوتبال است. آنها در دو فصل اخیر، 198 امتیاز کسب کرده اند. این خارق العاده است و دیگر حرفی باقی نمی ماند. آنها برای من تیم محترمی هستند.»

 

دیدگاه‌ها