کد خبر : 1613542 | 03 خرداد 1398 ساعت 11:08 | 478 بازدید | 0 دیدگاه

اعلام حریفان شمشیربازان ایران در مسابقات مسکو

گروه‎بندی مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ مسکو انجام شد و بر اساس آن حریفان ۶ نماینده اعزامی ایران به این رقابت‎ها مشخص شدند.

اعلام حریفان شمشیربازان ایران در مسابقات مسکو

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ مسکو که از جمله رویدادهای تأثیرگذار در امتیاز و رنکینگ المپیکی شمشیربازان است از امروز جمعه آغاز می‌شود.

 

علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد رهبری، نیما زاهدی، فرزاد باهر ارسباران و محمد فتوحی نمایندگان اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند که بر اساس گروه بندی انجام شده به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

در گروه اول مسابقات علی پاکدامن با حریفانی از قزاقستان، کره جنوبی، روسیه، آمریکا و بلاروس دیدار می‌کند. محمد رهبری در گروه سوم با نمایندگان رومانی، روسیه، پورتوریکو، فرانسه، برزیل و اسپانیا رقابت خواهد داشت.

 

فرانسه، هنگ کنگ، ژاپن، آمریکا، آلمان و چین کشورهایی هستند که نمایندگان آنها به عنوان حریفان نیما زاهدی در گروه سیزدهم معرفی شده اند. فرزاد باهر ارسباران هم در گروه چهاردهم به مصاف شمشیربازانی از کشورهای ژاپن، ونزوئلا، فرانسه، چین، آلمان و روسیه خواهد رفت.

 

همچنین محمد فتوحی با نمایندگان مجارستان، گرجستان، ایتالیا، آمریکا، کویت و قزاقستان دیدار می‌کند. این دیدارها در گروه ۱۸ انجام می‌شود.

 

مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ مسکو تا ۵ خردادماه ادامه دارد.

 

دیدگاه‌ها