کد خبر : 1612031 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 00:19 | 783 بازدید | 0 دیدگاه

علوی: سیاست‌های غلط باعث سقوط استقلال خوزستان شد

علوی با بیان این مطلب که سپاهان استحقاق قهرمانی دراین لیگ را داشت به مجموعه این تیم بابت کسب مقام دوم تبریک گفت.

علوی: سیاست‌های غلط باعث سقوط استقلال خوزستان شد

به گزارش "ورزش سه"دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان در آخرین هفته لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به دیدارهم رفتند که دراین دیدارسپاهان با دو گلی که در نیمه اول به ثمر رساند موفق شد بازی را به سود خود به پایان ببرد.


پس از اتمام این بازی محمد علوی سرمربی اس خوزستان در نشست خبری حاضرشد و در خصوص این دیدار گفت :« بازی از کیفیت خوبی برخوردار بود. نیمه اول را باید به سپاهان اختصاص دهیم . اما در نیمه دوم بازی متعادل تری را شاهد بودیم . ما بازی را به یک تیم قهرمان واگذار کردیم. از همین جا تبریک می گویم به تیم سپاهان که درواقع تیم بزرگی است و در عین حال آنها حتی می توانستند عنوان قهرمانی را هم به دست بیاورند.»


وی در ادامه افزود :« بچه های ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و من ازهمه بچه هایم کمال رضایت را دارم وازهمه آنها تشکر می کنم .ضمن آنکه ازمجموعه مدیریت آقای دکتر پهلوان و رحیمی که پا به پای همه ما تا اخرین لحظه آمدند و با ما بودند تشکر و قدردانی را می کنم .»


وی درباره اینکه چرا باید تیم های خوزستان بعد از قهرمانی سقوط کنند گفت :«سیاست‌گذاری‌هایی غلط باعث می‌شود تیمی که قهرمان لیگ برتر ایران شد و به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه یافت، به لیگ دست یک سقوط کند. واقعا این سوال برای من نیز پیش آمده است و دوست دارم بفهمم، چه مسائلی باعث شد تیمی که با این جوانان خوب قهرمان لیگ برتر شده بود  بعد از دو سال  به لیگ دسته یک سقوط کرد. خوزستان پتانسیل این را دارد که صاحب 4، 5 تیم لیگ برتری باشد و امیدوارم استقلال خوزستان با همت مدیران و مسئولان دوباره به لیگ برتر بازگردد و کیفیت نسبی به لیگ ایران بدهد.»

دیدگاه‌ها