کد خبر : 1559452 | 15 مهر 1397 ساعت 16:22 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

فولام 1-5 آرسنال: این توپچی های توقف ناپذیر

آرسنال در ادامه نتایج خوبش در هفته های اخیر، موفق شد در خانه فولام به پیروزی 5-1 برسد.

فولام 1-5 آرسنال: این توپچی های توقف ناپذیر

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اونای امری که در هفته های اخیر روی دور پیروزی قرار گرفته اند، در دیدار امروز هم برتر از حریف نشان دادند و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسیدند.

آرسنالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقیقه ابتدایی یک موقعیت خوب روی دروازه فولام ایجاد کردند اما ضربه میخیتاریان از کنار دروازه به بیرون رفت.

تیم میزبان خیلی سریع به این موقعیت واکنش نشان داد و در دقیقه 3، روی یک حرکت تیمی خوب، ویه تو نزدیک بود دروازه آرسنال را باز کند اما برند لنو با یک واکنش عالی، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در ادامه بازی متعادل شد و هرچند آرسنالی ها توپ را در اختیار داشتند اما پرس سنگین بازیکنان فولام مانع از شکل گرفتن موقعیت روی دروازه این تیم می شد. حتی این بازیکنان میزبان بودند که با توپ گیری در زمین آرسنال، موقعیت های خطرناک تری به وجود می آوردند

ولی سرانجام در دقیقه 29، آرسنال روی یکی از معدود دفعاتی که توانست توپ را به محوطه جریمه فولام برساند، به گل رسید. همکاری خوب ایووبی و ناچو مونرئال و ارسال توپ به مقابل دروازه فولام، با حرکت عالی لاکازت و ضربه محکم او همراه شد و به این ترتیب، توپچی ها 1-0 پیش افتادند.

 

1343082

 

تیم میزبان می توانست خیلی زود به گل تساوی برسد اما ضربه اینگیسا از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از آن بار دیگر آرسنالی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه فولام ایجاد کردند اما ضربه آنها نیز راهی به چهارچوب دروازه میزبان پیدا نکرد.

در حالی به نظر می رسد نیمه اول با همان یک گل به پایان خواهد رسید، فولام در دقیقه 44 توانست گل تساوی را وارد دروازه آرسنال کند. روی اشتباه ناچو مونرئال، بازیکنان فولام در زمین حریف صاحب موقعیت شدند و در نهایت روی پاس میتروویچ، این آندره شورله بود که با یک ضربه فنی، توانست لنو را مغلوب کند و به این ترتیب، نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

1343083

 

در نیمه دوم هم آرسنال شروع بهتری داشت و بعد از اینکه یک موقعیت خوب را در همان دقایق ابتدایی از دست دادند، در دقیقه 49 توانستند به گل دوم برسند. روی تعلل مدافعان فولام بود که لاکازت پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1343086

 

بازیکنان فولام تلاش کردند تا خیلی زود به این گل پاسخ بدهند اما دفاع منظم بازیکنان آرسنال مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در حالی که تلاش بازیکنان میزبان ادامه داشت، آرسنال در دقیقه 67، روی یک ضدحمله دیدنی، به گل سوم رسید.

روی یک حرکت تیمی عالی و انتقال سریع توپ از زمین خودی بود که در نهایت با ارسال اوبامیانگ، توپ مقابل دروازه به آرون رمزی رسید و او هم با یک ضربه پشت پای دیدنی، کار را تمام کرد.

 

1343084

 

تیم میزبان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقایق 73 و 75، صاحب دو موقعیت عالی شد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

در مقابل این آرسنال بود که در دقیقه 79 به گل چهارم رسید. روی ارسال هکتور بیرین از سمت راست، توپ مقابل دروازه به اوبامیانگ رسید و او هم بعد از یک چرخش دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فولام فرستاد.

 

اما این هم پایان کار نبود و حملات آرسنال در دقیقه 90، به گل پنجم این تیم منجر شد. این بار روی پاس عمقی آرون رمزی بود که اوبامیانگ پشت مدافعان حریف صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، کار را تمام کرد.

 

1343085

 

 

به این ترتیب آرسنال توانست در این دیدار خارج از خانه به پیروزی 5-1 برسد؛ ششمین پیروزی پیاپی این تیم در لیگ برتر که آنها را تا رتبه سوم جدول بالا کشید.  

دیدگاه‌ها