کد خبر : 1618912 | 30 خرداد 1398 ساعت 18:36 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

فتحی: استراماچونی از بین 40 گزینه انتخاب شد

مدیرعامل استقلال می گوید که سرمربی این تیم را از میان گزینه های فراوان انتخاب کرده است.

فتحی: استراماچونی از بین 40 گزینه انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در ابتدای صحبت های خود گفت: از رسانه‌ها و پیشکسوتانی که به این مراسم آمدند تشکر می‌کنم. برای من لحظه خوبی است که در خدمت شما هستم و در این لحظه می‌خواهم سرمربی تیم‌مان برای دو فصل آینده را معرفی کنم. مراسم، مراسم معارفه است و شاید دوستان مطبوعات سوال و جوابی داشته باشند و وقت را در اختیار آن‌ها می‌گذارم. ابتدا چند نکته را می‌گویم. برای انتخاب آقای استراماچونی روزهای زیادی مطالعه و بررسی کردیم. از بین گزینه‌های مختلف که بدون اغراق 30-40 گزینه بود به استراماچونی که یک مربی جوان با رزومه خوب است رسیدیم. او در بهترین و معتبرترین تیم‌های اروپایی حضور داشته و با روحیه جوانی و توانایی جوان‌سازی به استقلال آمد. فوتبال ایران همانند فرهنگ ما به ایتالیا نزدیک است و همیشه روابط خوبی با هم داشتیم. سفیر ایتالیا هم در این جلسه حضور دارد.

 

او افزود: این ارتباط ورزشی و فوتبالی باعث افزایش ارتباطات بین دو کشور می‌شود و امیدواریم این ارتباط فوتبالی استحکام بیشتری به روابط دو کشور قدیمی با دو فرهنگ طولانی بدهد. فوتبال ایران و ایتالیا به هم نزدیک است و استقلال با توجه به لباس لاجوردی که می‌پوشد از نظر هواداران به ایتالیا تشبیه می‌شد. در دهه 80-90 استقلال را به آث میلان تشبیه می‌کردند و همیشه این قیاس وجود داشت. امیدوارم روزهای خوبی را در استقلال داشته باشیم. علاوه بر این که در عرصه قهرمانی موفق باشیم در برقراری نظم که تاکید هیات مدیره است موفق باشیم.

 

مدیرعامل استقلال در ادامه گفت: مجددا به اصحاب رسانه و پیشکسوتان خیر مقدم می‌گویم. خواهشا اصحاب رسانه فقط درباره مسائل مربوط به سرمربی از استراماچونی سوال کنند و در جلسه اول سوالات حاشیه‌ای نپرسند. بعد از جلسه در بیرون از مراسم پاسخگوی خبرنگاران هستم.

 

 

او در ادامه و بعد از صحبت های استراماچونی و سفیر ایتالیا و قبل از آنکه نشست خبری آغاز شود ضمن تشکر از وینفرد شفر و فرهاد مجیدی که فصل گذشته در استقلال حضور داشتند از اصحاب رسانه خواست که از سوالات حاشیه‌ای خودداری کنند و تنها درباره مسائل فنی و موضوعات مربوط به سرمربی از استراماچونی سوال کنند.

دیدگاه‌ها