کد خبر : 1624799 | 28 تیر 1398 ساعت 13:50 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌بروینه: بازوبند کاپیتانی سیتی را با افتخار می‌پذیرم

کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید با کمال میل حاضر است جای خالی وینسنت کمپانی، کاپیتان سابق این تیم را پر کرده و بازوبند کاپیتانی سیتی را به بازو ببندد.

دی‌بروینه: بازوبند کاپیتانی سیتی را با افتخار می‌پذیرم

به گزارش "ورزش سه"، از زمان جدا شدن وینسنت کمپانی از منچسترسیتی، بازوبند کاپیتانی این تیم هنوز در اختیار بازیکن دیگری قرار نگرفته. حالا کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی و محبوب سیتی می‌گوید با کمال میل حاضر است پا در جای پای کمپانی گذاشته و بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو ببندد.

 

1420377

 

کمپانی بعد از یازده سال بازی در منچسترسیتی، با پایان یافتن قراردادش این تیم را ترک کرد تا به زادگاهش بازگشته و به عنوان بازیکن- مربی به اندرلخت خدمت کند.

 

پپ گواردیولا چندی پیش گفته بود بعد از بازگشت همه بازیکنانش و کامل شدن ترکیب تیم، کاپیتان بعدی را انتخاب خواهد کرد. دی‌بروین حالا می‌گوید با کمال میل و افتخار حاضر است به جای هموطنش کمپانی، بازوبند کاپیتانی سیتی را به بازو ببندد.

 

دی‌بروین در این باره گفت:" اگر سیتی من را به عنوان کاپیتان بخواهد با کمال میل خواهم پذیرفت. ولی معتقدم همه به عنوان یک تیم واحد باید درباره این موضوع حرف بزنیم. وقتی همه برگردند در این باره صحبت خواهد شد".

 

ستاره بلژیکی منچسترسیتی در ادامه گفت:" باید همه بازیکنان و مسئولین باشگاه در این باره هم‌نظر باشند چون کاپیتانی وظیفه بسیار مهمی است چه درون زمین و چه بیرون از آن".  

 

دیدگاه‌ها