کد خبر : 1618757 | 29 خرداد 1398 ساعت 19:56 | 878 بازدید | 0 دیدگاه

سهم عمده بازیکنان هجومی در لیست تابستانی

تخت گاز پیکان در نقل و انتقالات با 5 خرید

پیکان در دو روز اخیر بیشترین فعالیت را در نقل و انتقالات پیش فصل داشت و با جذب 5 بازیکن به پوشش نقاط ضعف خود پرداخت.

تخت گاز پیکان در نقل و انتقالات با 5 خرید

به گزارش "ورزش‌ سه"،  جدیدترین خرید پیکان در نقل و انتقالات تابستانی جلال الدین علی محمدی از سپاهان است. هافبکی که در لیگ هجدهم فرصت چندانی برای بازی از طرف امیر قلعه نویی پیدا نکرد و حالا با جدایی از این تیم قدرتمند راهی تهران شده تا کار خود را زیر نظر حسین فرکی ادامه دهد. علی محمدی را باید پنجمین خرید پیکان در دو روز اخیر است.


دیگر بازیکنی که این تیم صبح امروز به خدمت گرفت و با آن قرارداد همکاری امضا کرد، محمد ستاری است. مدافع چپ پای سابق پارس جنوبی جم که یکی از بازیکنان فیکس مهدی تارتار بود، حالا برای ادامه فعالیت فوتبالی خود به پایتخت آمده تا با آرامش کارش در یکی از تیم‌های صنعتی را پیگیری کند.


البته این باشگاه روز گذشته هم بیکار نبود و دو بازیکن دیگر از پارس جنوبی به خدمت گرفت. ابراهیم صالحی بازیکن بوشهری سابق پارس و سپاهان هم با عقد قراردادی دو ساله به عضویت پیکان در آمد و حسین پورامینی، هافبک دفاعی سابق پارس نیز به جمع فیروزه‌ای پوشان تهرانی اضافه شد تا بیشترین خریدهای این تیم در خط هافبک و حمله باشد.


این چهار بازیکن سهمیه لیگ برتری پیکان برای نقل و انتقال پیش فصل بودند و آن‌ها در این بین یک بازیکن از دسته دو نیز به تیم خود آوردند. میلاد پورصف شکن، بازیکن سابق داماش گیلان نیز پس از مذاکره با مدیران پیکان به جمع این تیم اضافه شد تا آخرین خرید روز گذشته آن‌ها لقب بگیرد.


در این بین شهریار مغانلو، مهاجم این تیم که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی به ملوان رفته بود پس از بازگشت به تهران قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با پیکان تمدید کرد و اینگونه تا پایان لیگ بیستم بازیکن این باشگاه خواهد بود. مهران موسوی نیز به مانند مغانلو به پیشنهاد تمدید قرارداد پیکان جواب مثبت داد و سال آینده هم زیر نظر فرکی خواهد بود.


بزرگترین بازیکن خارج شده از لیست پیکان را هم باید شاهین ثاقبی بدانیم که ظهر امروز به ماشین سازی تبریز رفت.

دیدگاه‌ها