کد خبر : 1624647 | 27 تیر 1398 ساعت 11:32 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره هلندی بیانکونری شد؛

رسمی؛ ماتیس دلیخت به یوونتوس پیوست

ماتیس دلیخت، مدافع هلندی و آینده دار باشگاه آژاکس به یوونتوس پیوست.

رسمی؛ ماتیس دلیخت به یوونتوس پیوست

به گزارش "ورزش سه"، ستاره هلندی خط دفاعی آژاکس دو شب قبل برای انجام تست های پزشکی وارد تورین شده بود و بالاخره امروز باشگاه یوونتوس اعلام کرد ماتیس دی لیخت با قراردادی 5 ساله و تا 30 ژوئن 2024 به این تیم ملحق شده است. یوونتوس برای خرید ماتیس دی لیخت مبلغ 75 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش طی 5 سال را به آژاکس پرداخت خواهد کرد که طبق اعلام باشگاه یوونتوس این مبلغ در 5 پنجره مختلف و نه در همین تابستان به آژاکس داده خواهد شد.

 

ماتیس دی لیخت فصل گذشته نمایش فوق العاده ای در لباس آژاکس در لیگ قهرمانان داشت و به همین دلیل تیم های بزرگ اروپایی برای جذب او صف کشیدند. در ابتدا به نظر می رسید کار انتقال او به بارسلونا نهایی شده و این مدافع هلندی در کنار فرانکی دی یونگ راهی نوکمپ خواهد شد، اما طرفین به توافق مالی نرسیدند و این انتقال منتفی شد.

 

1414308

 

در ادامه تیم هایی چون پاری سن ژرمن و منچستریونایتد نیز در مسیر جذب دی لیخت قرار گرفتند اما در نهایت این یوونتوس بود که موفق شد با قراردادی 5 ساله برای خرید این مدافع آینده دار به توافق دست یابد.

 

یوونتوس در حال حاضر مدافعان بزرگی چون جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی را نیز در اختیار دارد و حالا با جذب ماتیس دی لیخت احتمالا قدرتمندترین خط دفاعی فوتبال اروپا را در اختیار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها