کد خبر : 1611006 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 11:33 | 252K بازدید | 0 دیدگاه

برابر بی‌عدالتی‌ها ساکت نمی‌مانم

حمله مجیدی به عراقچی و قدرت!

سرمربی استقلال بعد از جنجال در راهروهای ورزشگاه تختی حالا اعتراضات خود را در اینستاگرام مطرح کرده و به شدت نسبت به اتفاقات هفته بیست و نهم معترض است.

حمله مجیدی به عراقچی و قدرت!

 

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی بعد از مردود اعلام کردن گل استقلال به اندازه ای عصبی بود که اکبریان او را در کنار زمین تحمل نکرد تا فصل برای مجیدی بعد از این گل مردود مانند استقلال به پایان برسد و او پایانی بسیار تلخ در پایان اولین فصل مربی گری خود که البته عمر چندانی نداشت تجربه کند.

 

سرمربی استقلال بعد از پایان مسابقه در جمع خبرنگاران صحبت های تندی را مطرح کرد و در ادامه و با گذشت 12 ساعت این بار در اینستاگرام به شدت نسبت به برخی اتفاقات واکنش نشان داد که مطمئنا می تواند برای او عواقب زیادی به همراه داشته باشد.

 

فرهاد مجیدی در پست اینستاگرامی خود نوشت:

 

استقلال قهرمان نشد و به همه ی آنچه می خواستند، رسیدند. از فدراسیون گرفته تا وزیر و معاون وزیر که در میانه این همه بحران خارجی و داخلی، گرانی و فروپاشی اقتصادی، اختلاس و فساد، آرزویش این است که پرسپولیس قهرمان شود. این همه بد بختی گریبانمان را گرفته و فوتبال شادی و تسکین موقت دردهای همه ماست که آن را آلوده به ناحق می کنند و از ما دریغ می کنند.

 

گل سالم ما را مردود اعلام کردند و فقط حق بازیکنان و مربیان را تضییع نکردند. حق میلیون ها طرفدار استقلال را ضایع کردند. این اشتباه داوری نیست و فساد گسترده است که همه جا ریشه دوانده است. از کارشناسی که در تلویزیون جلوی میلیون ها مخطب به راحتی دروغ می گوید و هیچ ابایی هم ندارد که نظرش، قوانین علم فیزیک را هم نقض کند تا آن پیشکسوتی که تا دیروز دلسوز و نگران من بود که مهره سوخته نشوم و امروز در برابر این حق خوری آشکار سکوت می کند. پشت به قدرت و رو به طرفداران استقلال حرف می زنم، در برابر بی عدالتی ها هرگز ساکت نخواهم بود. ما قهرمانی را از دست دادیم اما بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و این کم از قهرمانی نیست. هواداران استقلال در هر حالی از ما حمایت کردند، استقامت آنها در طرفداری از تیم به ما هم درس پایداری می دهد."

 

 

1405413

 


سرمربی جوان استقلال البته بعد از ساعاتی پست خود را ویرایش کرد و در پست جدید ضمن حذف کلمه وزیر و معاون وزیر، واژه "معاون وزیر امورخارجه" را جانشین کرد تا به این ترتیب نسبت به صحبت های عراقچی معاون وزیر امور خارجه موضع گیری کرده باشد.


مجیدی در این پست نسبت به صحبت های روز گذشته عراقچی که گفته بود علاقه مند است پرسپولیس قهرمانی لیگ را جشن بگیرد، طعنه زده در شرایطی که علاقه چهره های سیاسی به فوتبال در همه جای دنیا یک موضوع پذیرفته شده است و در چنین مواقعی رعایت اصل بی طرفی  موضوعی است که می تواند با بررسی همه جوانب مورد بررسی قرار گیرد.

 

1405419

 

مجیدی برای چهارمین مرتبه اقدام به تغییر در پست خود کرد و این بار با ارائه توضیحاتی جدید نه تنها نسبت به سلطانی فر و داورزنی انتقادی را مطرح نکرد بلکه از زحمات آنها برای استقلال گفت تا کاملا تغییر موضع داده باشد.

 


سرمربی جوان استقلال که روز گذشته 70 دقیقه در کنار خط برای موفقیت این تیم جنب و جوش داشت و در نهایت با اعتراض از کنار زمین اخراج شد، حالا با صحبت های خود توانسته محبوبیت زیادی را میان هواداران کسب کند و در اولین واکنش ها هواداران استقلال که از ابتدای فصل نسبت به تصمیمات خارج از حوزه فوتبال گلایه داشتند، از صحبت های مجیدی استقبال کردند.

 

1405391


استقلال تا پایان فصل دو دیدار تقریبا تشریفاتی را پیش رو دارد و باید برابر سپیدرود و العین قرار گیرد که نتیجه آنها خیلی شرایط این تیم را تغییر نمی دهد اما صحبت های مجیدی در اینستاگرام و البته صحبت های تند او بعد از مسابقه قطعا پایه گذار یک روند اعتراضی میان هواداران استقلال خواهد شد.

دیدگاه‌ها