کد خبر : 1610676 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 23:53 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

سایپایِ صادقی ۹ بازیکن ندارد!

نارنجی پوشان در غیاب ۵ مصدوم قبلی و ۴ غایب جدید به مصاف استقلال خوزستان خواهند رفت.

سایپایِ صادقی ۹ بازیکن ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، سایپا که در دیدار اخیرش رقابت نزدیکی با پدیده داشت و در نهایت با یک گل شکست خورد، فردا شب یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر را برابر استقلال خوزستان قعرنشین برگزار می‌کند که ابراهیم صادقی امیدوار است در این دیدار به نخستین پیروزی با هدایت نارنجی پوشان برسد.

 

اما در این مسابقه ابراهیم صادقی با چالش غیبت پُر تعداد بازیکنان سایپا مواجه است و عدم حضور ۹ بازیکن به دلیل محرومیت، مصدومیت و ... موجب شده تا تیم او با تمام توان راهی اهواز نشود.

معین عباسیان و سید پیمان میری که در دیدارهای اخیر سایپا حضور داشتند و بازی کردند، به دلیل آسیب دیدگی همراه نارنجی پوشان به اهواز نرفتند و غایبان قطعی سایپا مقابل استقلال خوزستان خواهند بود.

 

حسین کامیاب، محمدحسین اکبرمنادی، محمد بائوج‌رضایی، امید خالدی و محمد سلطانی‌مهر نیز همانند هفته‌های قبل ازجمله نفراتی هستند که بخاطر مصدومیت نمی‌توانند در فهرست سایپا برابر استقلال خوزستان قرار بگیرند؛ ضمن اینکه علی دشتی هم که پس از جدایی علی دایی در تمرینات حاضر نشده بود، برای دومین بازی پیاپی در لیست سایپا دیده نمی‌شود.

 

عبدالله ناصری، مدافع راست سایپا نیز که در این فصل ۲۱ بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده، بخاطر دریافت اخطار در دیدار اخیرشان مقابل پدیده، ۴ کارته شده و به همین علت از دیدار برابر استقلال خوزستان محروم است تا نارنجی پوشان ۹ غایب قطعی در هفته بیست و نهم داشته باشند.

دیدگاه‌ها