کد خبر : 1614126 | 06 خرداد 1398 ساعت 12:07 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

توافق یوونتوس و ساری؛ منتظر سرنوشت پوچه

کالچیومرکاتو مدعی شد با اینکه مائوریسیو ساری و یوونتوس به توافق رسیده‌اند ولی تصمیم نهایی یووه به نتیجه‌ای که پوچتینو در فینال لیگ قهرمانان اروپا کسب خواهد کرد بستگی دارد.

توافق یوونتوس و ساری؛ منتظر سرنوشت پوچه

به گزارش "ورزش سه"، کالچیو مرکاتو با انتشار گزارشی اختصاصی مدعی شد ماتوریتزیو ساری، سرمربی این فصل چلسی با باشگاه یوونتوس از نظر مالی به توافق رسیده و به او اعلام شده با توجه به شرایط مورد توافق دو طرف، او فصل آینده سرمربی جدید یووه خواهد بود.

 

1408757

 

کالچیو مرکاتو می‌گوید از طریق منابع موثق نزدیک به باشگاه یوونتوس دریافته که توافق دو طرف بر سر پرداخت دستمزد 6 میلیون یورویی به ساری به ازای هر فصل مربی‌گری او در یوونتوس است. البته پاداش‌ها از این مبلغ جدا پرداخت خواهد شد. ولی این رسانه ایتالیایی می‌گوید توافق دو طرف بر سر مسائل مالی به این معنا نیست که ساری قطعاً سرمربی آینده یوونتوس خواهد بود.

 

این رسانه ایتالیایی می‌گوید علت قطعی نبودن شرایط توافق یوونتوس و ساری این است که این سرمربی ایتالیایی هنوز نتوانسته درباره خروج خود از چلسی با مدیران این باشگاه انگلیسی به توافق برسد و از سوی دیگر یوونتوس هم همچنان منتظر است تا نتیجه فینال‌های اروپایی مشخص شود تا بعد از آن تصمیم نهایی خود را بگیرد.

 

1408758

 

کالچیو مرکاتو می‌گوید علت انتظار یووه برای برگزاری فینال‌های اروپایی علاقه این باشگاه به مائوریسیو پوچتینو و یورگن کلوپ، و به خصوص علاقه سران یووه به پوچتینو است. این رسانه ایتالیایی می‌گوید در صورت پیروزی تاتنهام، مدیران یووه پیش از هر چیز تلاش خواهند کرد تا پوچتینو را راضی کنند تا به تورین آمده و هدایت یوونتوس را بدست گیرد.

 

دیدگاه‌ها