کد خبر : 1613132 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 21:20 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

راز هدیه گرانقیمت به گواردیولا چیست؟ (عکس)

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، در جشن قهرمانی تیمش ساعتی گرانقیمت در دست داشت.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز جشن خیابانی بازیکنان و کادر فنی منچسترسیتی در شهر منچستر برگزار شد و یکی از نکات قابل توجه، ساعت آبی رنگ پپ گواردیولا ساخته شده از کمپانی ریچارد میل بود. این ساعت 85 هزار دلار قیمت داشت و تنها 30 نمونه از آن ساخته شده که حالا گواردیولا مالک یکی از آنهاست.

 

اما گواردیولا فاش کرد این ساعت هدیه ای از سوی همسر رئیس سابق باشگاه منچسترسیتی، برنارد هالفورد است که مدتی قبل در سن 77 سالگی درگذشت. رابطه خوبی بین هالفورد و گواردیولا برقرار بود و سرمربی سیتی پیش از فوت وی چند باری به ملاقات او رفته بود.

 

گواردیولا در هنگام گرفتن این هدیه به همسر برنارد هالفورد قول داده بود در صورت قهرمانی سیتی در لیگ برتر، وی در هنگام برگزاری جشن این ساعت را روی مچ خود خواهد بست و  دیروز موعد رونمایی از این هدیه گرانقیمت فرا رسیده بود.

 

گواردیولا در مورد فوت برنارد هالفورد گفت: "خبر فوت او بسیار غم انگیز بود. من در جلساتی که با هالفورد داشتم از دانش فنی بالای او شگفت زده شدم. هالفورد تمام زندگی خود را به فوتبال و عمدتا به منچستر سیتی اختصاص داده بود و این باشگاه ما خوش شانس بوده که چنین رئیسی داشته است."

 

1407671

 

1407669

 

1407670

دیدگاه‌ها