کد خبر : 1625317 | 30 تیر 1398 ساعت 19:35 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

اینیستا: بازی کردن مقابل بارسا برایم عجیب است

آندرس اینیستا چند روز دیگر برای اولین بار برابر تیم سابقش بارسلونا به میدان خواهد رفت.

اینیستا: بازی کردن مقابل بارسا برایم عجیب است

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا سال گذشته از بارسلونا به ویسل کوبه ژاپن پیوست.  فردا دقیقا یک سال از انتقال او به این تیم ژاپنی خواهد گذشت و ستاره اسپانیایی از زندگی در ژاپن بسیار خوشحال و راضی است.

بارسا که برای یک اردوی یک هفته ای در ژاپن حضور دارد، یک بازی دوستانه برابر ویسل کوبه انجام خواهد داد که از حیث رویارویی اینیستا با تیم سابقش، جذابیت های زیادی خواهد داشت.

 

 

1420863

 

 

اینیستا در همین رابطه به اسپورت گفت:«بدون شک این یک بازی خاص برای من خواهد بود. بازی مقابل تیم محبوبم و اینکه برابر بوسکتس، آلبا و راکیتیچ قرار بگیرم، برایم عجیب است. روز هیجان انگیزی برایم خواهد بود و امیدوارم همه به خصوص هواداران ویسل از این بازی لذت ببرند و شاهد یک دیدار تماشایی باشیم.»

 

اینیستا ادامه داد:« از حضور در ژاپن راضی و خوشحالم و خانواده ام اینجا احساس راحتی می کنند؛ با وجود اینکه سبک زندگی در ژاپن کاملا با اسپانیا متفاوت است. راستش دوست داشتم فوتبالم را در بارسا تمام می کردم ولی حالا از تجربه بازی در ژاپن راضی هستم. نمی توانم بگویم دلم برای بارسا و بازی در نوکمپ تنگ نمی شود. تشویق هواداران و لطفی که همیشه به من دارند را فراموش نخواهم کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها