کد خبر : 1615216 | 12 خرداد 1398 ساعت 03:20 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: دوست دارم این بازی را دوباره تجربه کنم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، پس از شکست تیمش در فینال لیگ قهرمانان، اظهار امیدواری کرد که حضور در چنین دیداری را بار دیگر تجربه کند.

پوچتینو: دوست دارم این بازی را دوباره تجربه کنم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که با بازگشت فوق العاده مقابل آژاکس، به فینال لیگ قهرمانان رسیده بود، امشب در واندا متروپولیتانو نمایش چندان درخشانی نداشت و در نهایت با نتیجه 2-0 مغلوب لیورپول شد.

محمد صلاح در همان دقیقه یک از روی یک ضربه پنالتی دروازه تاتنهام را باز کرد و دیووک اوریگی هم در دقایق پایانی بازی، گل دوم قرمزها را به ثمر رساند.

علی رغم این شکست، پوچتینو تاکید کرد که به بازیکنانش افتخار می کند و اظهار امیدواری کرد که تجربه حضور در این دیدار، تیمش را به موفقیت های بعدی برساند.

او به خبرنگاران گفت:" من به تلاش بازیکنانم بسیار افتخار می کنم؛ به شیوه ای که جنگیدیم. ما بدشانس بودیم؛ ما یک گل روی پنالتی دریافت کردیم. ما جنگیدیم و در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم.

خیلی احساس غرور می کنم. ما کمی بدشانس بودیم. شروع بازی با عقب افتادگی 1-0 دشوار بود. ما برنامه مان را تغییر دادیم اما به این بازیکنان و این هواداران افتخار می کنیم. ما می توانیم خوش بین باشیم.

 

 

1410174

 

آن پنالتی اتفاقی نبود که ما بتوانیم آن را مدیریت کنیم یا برای آن آماده باشیم. هرگز باور نمی کنید که بعد از یک دقیقه، 1-0 عقب بیفتید. از نظر ذهنی، پذیرش این اتفاق دشوار بود. مسئله یاد گرفتن و تجربه کردن است؛ مانند لیورپول که سال گذشته در این موقعیت بود. من بسیار خوشحالم که این گروه از بازیکنان را هدایت می کنم اما به لیورپول تبریک می گویم.

استانداردها خیلی بالا هستند اما برای امروز کافی نبود. حیف شد. شما می خواهید این بازی را تجربه کنید و آن را تکرار کنید. بعد از جام جهانی، این بهترین بازی دنیاست.

مسئله تلاش کردن، باور داشتن و ساختن یک ماجراجویی است بنابراین این به زودی بار دیگر اتفاق خواهد افتاد."

هری کین که به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا، برای مدتی از میادین دور بود، در نهایت به این دیدار رسید و از ابتدا به میدان رفت اما نتوانست نمایش چندان درخشانی ارائه بدهد.

پوچتینو در مورد تصمیمش برای استفاده از هری کین در ترکیب اصلی گفت:" تصمیم من براساس آنالیزها و فکر کردن براساس همه اطلاعات موجود بود."

دیدگاه‌ها