کد خبر : 1619481 | 02 تیر 1398 ساعت 13:50 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست عجیب دروازه‌بان امید انگلیس از یونایتد

دین هندرسون، دروازه‌بان تیم ملی زیر 21سال انگلیس از باشگاه منچستریونایتد درخواست کرده که دستمزد او را سه برابر کرده و به 75هزار پوند در هفته افزایش دهد.

درخواست عجیب دروازه‌بان امید انگلیس از یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، دین هندرسون، دروازه‌بان تیم ملی زیر 21سال انگلیس که درون دروازه این تیم درخشش خارق‌العاده‌ای داشته و عضو باشگاه منچستریونایتد است از این باشگاه درخواست کرده دستمزد او را از فصل آینده سه برابر کرده و به 75هزار پوند در هفته افزایش دهد.

 

1414697

 

روزنامه سان می‌گوید هندرسون اطمینان دارد باشگاه منچستریونایتد با این درخواست او موافقت خواهد کرد. این در حالی است که تیم ملی زیر21سال انگلیس روز جمعه در رقابتهای زیر 21سال اروپا درحالیکه هندرسون را درون دروازه داشت مقابل رومانی با نتیجه 4-2 شکست سنگینی را تجربه کرد.

 

دین هندرسون هشت سال پیش از باشگاه کارلای یونایتد به باشگاه منچستریونایتد پیوسته و گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی بزرگسالان انگلیس معتقد است او در سالهای آینده جانشین شایسته‌ای برای جردن پیکفورد، دروازه‌بان اول سه‌شیرها خواهد بود.

 

هندرسون که فصل گذشته را به عنوان یار قرضی در شفیلد یونایتد حضور داشت به احتمال زیاد فصل آینده را هم در این تیم سپری خواهد کرد اما دستمزد او توسط باشگاه منچستریونایتد پرداخت خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها