کد خبر : 1619168 | 01 تیر 1398 ساعت 09:54 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار برپایی جشن صعود در اردبیل

والیبال ایران با چند برد دیگر صعود می‌کند؟

تیم ملی والیبال ایران در شرایطی تاکنون فقط یک باخت در کارنامه دارد که به نظر می‌رسد می‌تواند در اردبیل صعود خود به مرحله نهایی را قطعی کند.

والیبال ایران با چند برد دیگر صعود می‌کند؟

به گزارش  "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران با اینکه مقابل پرتغال بازی سخت و دشواری را برخلاف پیش‌بینی‌ها سپری کرد، همچنان با ۹ برد به عنوان صدرنشین جدول لیگ ملت‌ها به کار خود ادامه می‌دهد.
به جز ایران در جدول فقط برزیل است که توانسته ۹ برد از ۱۰ بازی کسب کند و یک باخت در کارنامه دارد. با توجه به اینکه آمریکا در رده ششم جدول جای گرفته، هم اکنون ۶ تیم بالای جدول کاندیداهای اصلی صعود به مرحله نهایی در شیکاگو هستند، اما اگر آمریکا از این جمع خارج شود، ۵ تیم برتر می توانند مجوز صعود را کسب کنند.


فرانسه که در رده پنجم قرار گرفته، دارای ۷ برد بوده و ۲ برد کمتر از ایران دارد؛ تیمی که حریف فردای ایران خواهد بود. در صورتی که ایران بازی امروز با استرالیا را به سود خود به اتمام برساند، بازی فردا با فرانسه از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.


شاید شاگردان کولاکوویچ با شکست استرالیا و سپس فرانسه بتوانند در همان اردبیل و قبل از شروع هفته پایانی لیگ ملت ها در بلغارستان مجوز صعود را دریافت کنند و با خیالی راحت به استقبال هفته پنجم بروند.


ایران تاکنون ۹ برد کسب کرده و حتی قبل از مسابقات هم می شد پیش بینی کرد که مثل سال های گذشته تیم هایی که ۱۰، ۱۱ برد کسب کنند می توانند در میان تیم های صعود کننده به مرحله نهایی باشند.
به هر حال اگر بلندقامتان ایرانی بتوانند با حمایت تماشاگران اردبیلی ۲ بازی دیگر خانگی خود را هم با برد سپری کنند و مجوز صعودشان صادر شود، شاید کولاکوویچ به برخی از بازیکنان اصلی‌اش به ویژه چند نفر که دچار آسیب دیدگی هستند در هفته پنجم استراحت بدهد.


باید نشست و دید شرایط جدول چگونه رقم خواهد خورد و آیا ایران با ثبت ۱۱ برد از ۱۲ بازی در پایان هفته چهارم می تواند حتی روی کاغذ هم احتمالی برای صعود نکردن به مرحله نهایی برای خود باقی بگذارد یا خیر.

 

1414360

 

دیدگاه‌ها