کد خبر : 1609581 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 21:30 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

دشتی گفت دایی نباشد من هم نمی مانم؛

صادقی: همه چیزم را از سایپا دارم

ابراهیم صادقی می گوید پس از اینکه پیشنهاد مربیگری در سایپا را دریافت کرده، اولین تماسش با علی دایی بوده تا او را از این موضوع آگاه کند.

صادقی: همه چیزم را از سایپا دارم

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در اولین دیدار پس از اخراج علی دایی با نتیجه یک بر صفر مقابل پدیده شکست خورد. ابراهیم صادقی مربی جدید نارنجی پوشان در پایان این مسابقه اولین حضور خود را به عنوان سرمربی در نشست خبری تجربه کرد و در مورد اولین شکستش در کسوت جدید صحبت کرد.

 

او در مورد بازی گفت: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم باید تشکر ویژه ای از آقای سلیمانی مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا داشته باشم که به من اعتماد کردند و امیدوارم روند رو به رشد گروه خودروسازی سایپا با وجود ایشان ادامه پیدا کند. همچنین از آقای مدبر که از من حمایت کردند و سرمربیگری را به من سپردند، تشکر می کنم.

 

صادقی ادامه داد: پدیده انگیزه زیادی برای کسب سهمیه داشت. شرایط آنها خیلی بهتر از ما بود و به نظرم در نیمه اول توانستیم آنها را کنترل کنیم و ضدحمله هم ایجاد کردیم. در نیمه دوم روی تعویضی که انجام شد، بازیکنان ما یاری که به آنها سپرده بودیم را گم کردند و آقای شاکری گل برتری را زد. در مجموع بازی خوبی بود. از بچه ها راضی هستم. بچه ها با تمام وجود تلاش کردند و این برای من مهم بود که بچه ها با تمام وجود بازی کنند و نکاتی که گفته بودیم را اجرا کنند. ولی یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم ولی از آنها خیلی راضی هستم.

 

اولین سوال از ابراهیم صادقی در این مورد بود که آیا پیشنهاد مربیگری به او قبل از دیدار برابر ذوب آهن داده شده که صادقی البته پس از اینکه مدیررسانه ای سایپا سعی کرد او را از توضیح دادن به سوال غیرمرتبط بازدارد، حرف هایش را قطع کرد و گفت: قبل از بازی نبوده؛ بعد از بازی با ذوب آهن گفتند شایعاتی به وجود آمده؛ من بعد از بازی با ذوب آهن با علی دایی صحبت کردم. گفتم اگر شایعه ای به وجود آمده تقصیر من نیست و کسی در باشگاه سایپا برای مربیگری با من صحبت نکرده است. 

 

صادقی اضافه کرد: به ایشان  (علی دایی) گفتم اگر با من صحبت کنند، اول به شما می گویم و دقیقا هم همین کار را کردم. به محض اینکه با من صحبت کردند، با اولین نفری که تماس گرفتم علی آقا بود. جواب ندادند ولی 10 دقیقه بعد خودشان تماس گرفتند. نمی دانم چه زمانی کنار گذاشتن آقای دایی رسانه ای شده بود ولی تا قبل از آن کسی با من صحبت نکرده و بعد هم با ایشان صحبت کردم و توصیه هایی به من داشتند. ضمن اینکه با چند نفر دیگر از مربیان بزرگ فوتبال ایران هم صحبت کردم. تصمیم سختی بود. در سه چهار ساعت باید تصمیمی می گرفتم که سخت بود. می دانید که من 19 سال از فوتبالم را در تیم سایپا گذرانده ام. 12 سال کاپیتان بودم. همه زندگی ام را از سایپا دارم. تمام هزینه های دوران مربیگری من را سایپا داده و انتظار دارند که در روزهای سخت کنارشان باشم و کمکشان کنم. من از نظر مالی زندگی سطح پائینی داشتم و زندگی ام را با پول هایی که از سایپا گرفته ام ساختم. خیلی فکر کردم. با خود علی آقا هم صحبت کردم. همانجا هم خیلی خوب با من برخورد کرد و توصیه هایی داشت و آرزوی موفقیت کرد.

 

1402808


از ابراهیم صادقی در مورد این هم پرسیده شد که آیا دوران حضور او به عنوان سرمربی کوتاه مدت است یا برای فصل آینده هم ادامه خواهد داشت. صادقی پاسخ داد: در این مورد مدیر باشگاه و سخنگوی باشگاه به صورت واضح صحبت کرده اند. از آنها بپرسید. در این مورد صحبت نمی کنم. اگر برنامه های تلویزیونی را ببینید در این مورد به صورت واضح صحبت کرده اند.

 

صادقی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای فصل آینده دارد و آیا تیم را برای کسب سهمیه می بندد، عنوان کرد: چیزی که من قول می دهم این است که با تمام وجود کار کنم و تیمی با شخصیت و قوی ببندم. تیمی که با تمام وجود بازی کند. اینکه چندم می شود را کسی نمی تواند چیزی بگوید. شما می دانید در لیگ ایران همه تیم ها برای سهمیه می آیند. همیشه همینطور است. ولی من به مدیریت قول داده ام که سالم کار کنم و به امید خدا تیمی قوی بسازم که آدم های قوی بیاورند.

 

مربی سایپا در مورد پرداختی های تیم هم اظهار داشت: در این مورد صحبت کردیم. تا الان 70 درصد پرداختی انجام شده که 10 درصد بعد از بازی با ذوب آهن بوده.

 

صادقی در مورد اینکه علی دشتی درخواست جدایی از تیم را داشته هم گفت: علی دشتی بعد از اینکه آقای دایی رفتند، گفت من هم نمی مانم. من هم گفتم مشکلی نیست. ما به بازیکنانی نیاز داریم که تمام ذهنشان در اختیار باشگاه باشد. در جلسه معارفه من بودند ولی بعد موضوعشان را به من و مدیریت گفتند.

 

سوال پایانی از صادقی در مورد مصدومیت معین عباسیان بود که مربی سایپا اعلام کرد باید در این زمینه بررسی شود.

دیدگاه‌ها