کد خبر : 1614173 | 06 خرداد 1398 ساعت 18:00 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین راهکار لیپی برای مدعی شدن؛

دو ستاره برزیلی در پیراهن تیم ملی چین

مارچلو لیپی برای بازگشت به تیم ملی چین خواهان اخذ تابعیت برای چند بازیکن غیرچینی بوده است.

دو ستاره برزیلی در پیراهن تیم ملی چین

به گزارش "ورزش سه"، با بازگشت مارچلو لیپی به تیم ملی چین، تغییرات در ترکیب این تیم آغاز شده و قرار است دو بازیکن برزیلی با پذیرش تابعیت کشور چین، در آینده در ترکیب تیم ملی این کشور قرار گیرند.

 

نشریه چینی تیتان اسپورت مدعی شد ریکاردو گولارت و الکسون آمادگی خود را برای پذیرش تابعیت چینی اعلام کرده اند و اگر این اتفاق نهایی شود گولارت از اوایل سال آینده و الکسون از ماه سپتامبر می توانند برای تیم ملی چین بازی کنند.

 

گوانگژو اورگرانده مدت ها قبل ادعا کرده بود پروژه ساخت تیمی تمام چینی تا سال 2020 تکمیل خواهد شد و اگر گولارت تابعیت چینی را قبول کند، قراردادی 5 ساله با او با حقوق سالانه 13 میلیون یورو منعقد خواهد شد که حقوقی هنگفت در دنیای فوتبال به شمار می آید.

 

به نظر می رسد قرارداد جدید مارچلو لیپی یک ساله بوده و بیشتر دستمزد وی از سوی باشگاه گوانگژو اورگرانده پرداخت خواهد شد و پذیرش تابعیت چینی از سوی بازیکنانی چون الکسون، نیکو یناریس و چند بازیکن دیگر، از دلایل و شروط اصلی لیپی برای بازگشت به تیم ملی چین بوده است.

 

الکسون برزیلی که از سال 2013 برای گوانگژو اورگرانده بازی می کند تابعیت چینی گرفته و طبق ادعای رسانه های این کشور در لیست جدید بازیکنان دعوت شده از سوی مارچلو لیپی قرار خواهد داشت.

 

1408809

دیدگاه‌ها