کد خبر : 1585905 | 02 بهمن 1397 ساعت 13:13 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

ناپدید شدن خرید جدید کاردیف سیتی!

روز گذشته، یک جت خصوصی در حوالی شهر کاسکتس از رادارها محو شد که حالا مشخص شده حامل امیلیانو سالا، خرید جدید کاردیف سیتی بوده است.

ناپدید شدن خرید جدید کاردیف سیتی!

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه انتقال سالا به کاردیف با 15 میلیون پوند قطعی شد. او روز گذشته با هواپیمایی از شهر نانت به کاردیف در پرواز بود. اما هواپیما ناگهان از رادارها محو شد و گشت و بررسی تیم نجات و امنیت در منقطه ای که هواپیما محو شده شروع شد. هلیکوپترها و قایق ها نتوانستند اثری از این هواپیما پیدا کنند.

 

مهمت دالمان، رئیس باشگاه کاردیف در این رابطه گفت:" ما منتظر تایید اطلاعات هستیم و تا پیش از آن نمی‌توانیم چیزی بگوییم. ما نگران امنیت امیلیانو سالا هستیم."

 

 

1375288

 

 

نشریات فرانسوی نیز در این میان مدعی شدند که یکی از هم تیمی‌های سابق سالا، او را تا فرودگاه همراهی کرده است. همچنین نشریات فرانسوی مدعی شدند که سالا سوار بر هواپیما نیز شده و در این پرواز حضور داشته است.

 

مهاجم آرژانتینی تنها خرید باشگاه کاردیف سیتی بود و از پیوستن به این باشگاه هیجان زده بود. او گفت:" احساسات ویژه ای دارم که گرانقیمت ترین بازیکن باشگاه هستم. به اینجا آمدم تا کنار هم تیمی‌هایم بجنگم. "

 

باید منتظر ماند و دید که سرانجام تکلیف این پرواز به چه شکل بوده و هواپیما ناپدید شده، سرانجام در چه شرایطی پیدا خواهد شد.

دیدگاه‌ها