کد خبر : 1606905 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 22:57 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

وینگر بازی می کردم می گفتند چرا گل نمی زنی؛

مطهری: هنوز چیزی تمام نشده است

مطهری یکی از دو گلزن ذوب آهن مقابل الوصل می گوید که تیمش امروز سه امتیاز حساس را به دست آورده است ولی هنوز کار تمام نشده است.

مطهری: هنوز چیزی تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در نشست خبری همراه با علیرضا منصوریان حضور داشت و در مورد بازی گفت: خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را گرفتیم. این سه امتیاز بسیار مهم بود که برای صعود به ما کمک می‌کرد. با تلاش بچه‌ها و حمایت هواداران سه امتیاز را گرفتیم، اما هنوز چیزی تمام نشده است.

 

وی در مورد دو بازی باقی مانده ذوب آهن بیان کرد: فقط این بازی تمام شده و سعی می‌کنیم شش امتیاز دیگر را هم کسب کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم تا بتوانیم شرایط صعودمان را رقم بزنیم.


مطهری حرف هایش را با اشاره به زحمات سعید آذری ادامه داد و توضیح داد: جا دارد از آقای سعید آذری هم تشکر کنم که تمام تلاش خود را برای حمایت از تیم، فراهم کردن امکانات و پشتیبانی به کار گرفت تا ما بتوانیم با خیال راحت بازی کنیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز بتوانیم با تمرکز بالا به موفقیت برسیم.


مطهری در مورد تفاوت تیم ذوب آهن و نفت تهران عنوان کرد: منصوریان از من شناخت کافی دارد و عملکرد رو به رشد من به احساسم نیز باز می‌گردد. احساس خوبی بین من و منصوریان وجود دارد و سرمربی تیم با توجه به شناختش جایی که لازم است مرا بازی می‌دهد. این اتفاق و پیشرفت به خاطر احساس است و امروز هم که بهترین بازیکن زمین شدم تلاش همه‌ی بازیکنان است. طی دو سالی که از نفت جدا شدم، در پستی که باید بازی می‌کردم حضور نداشتم و جایی بازی می‌کردم که پست اصلی‌ام نبود و از دروازه دور شده بودم. بعد از من می‌خواستند که گل بزنم و می‌گفتند چرا گل نمی‌زنم، در حالی که من وینگر بازی می‌کردم. هنوز خیلی اتفاقات رخ نداده و روزهای بهتری در ذوب‌آهن خواهم داشت.

دیدگاه‌ها