کد خبر : 1610166 | 18 اردیبهشت 1398 ساعت 11:38 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

عربستان با 3+1 نماینده در یک هشتم!

نمایندگان کشور عربستان عملکرد بسیار خوبی در لیگ قهرمانان 2019 داشته اند و حتی احتمال دارد با 4 نماینده در مرحله حذفی حضور داشته باشند.

عربستان با 3+1 نماینده در یک هشتم!

به گزارش "ورزش سه"، هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا 2019 در حالی در منطقه غرب به پایان رسید که سه نماینده عربستان سعودی صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کردند. روز دوشنبه تیم الهلال عربستان با نتیجه 2-0 از سد العین گذشت و در صدر جدول قرار گرفت و روز سه شنبه نیز الاتحاد و النصر، حریفان خود را مغلوب کردند.

 

اکنون در گروه یک تیم النصر عربستان با دو امتیاز کمتر از ذوب آهن در رده دوم قرار دارد و راهی مرحله بعدی شده است. آن ها همچنین می خواهند با غلبه بر نماینده ایران در بازی پایانی، صدرنشین نیز شوند. در گروه دوم، الاتحاد که وضعیت خوبی در لیگ حرفه ای عربستان ندارد در جایگاه دوم قرار گرفته و صعود خود را قطعی کرده است. آن ها نیز امیدوارند در بازی پایانی با استفاده از امتیاز میزبانی الوحده را شکست دهند و در رده نخست جای گیرند.

 

بهترین تیم عربستانی یعنی الهلال در گروه سوم که تیم های قدرتمندی را در خود جای داده، با قاطعیت در صدر جای دارد. آن ها پس از برد هفته قبل مقابل استقلال روز دوشنبه توانستند العین را ببرند و با 10 امتیاز در صدر قرار بگیرند. تنها تیم عربستانی که صعود خود را قطعی نکرده، الاهلی جده است. اما این تیم نیز می تواند با کسب 3 امتیاز بازی حساس با پاختاکور راهی مرحله بعدی شود.

 

این در شرایطی است که در سال 2018 عربستان وضعیت خوبی را در فوتبال باشگاهی تجربه نکرد اما حالا آن ها با شرایط مطلوب به مرحله حذفی می رسند و شانس این را دارند که تا فینال نیز پیش بروند.

دیدگاه‌ها