کد خبر : 1474322 | 24 آبان 1396 ساعت 16:13 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

دوگانگی برای تیم ملی ایران

پرو–نیوزلند؛ کدام صعود به نفع ایران است؟

پرو و نیوزلند بامداد پنج شنبه به مصاف هم خواهند رفت و در نهایت یکی از این دو تیم جواز حضور در جام جهانی را کسب خواهد کرد.

پرو–نیوزلند؛ کدام صعود به نفع ایران است؟

به گزارش "ورزش سه"، آخرین سهمیه جام جهانی روسیه نیز فردا مشخص خواهد شد تا بدین ترتیب، سیدها کامل و بازار حدس و گمان برای گروه بندی داغ شود. ساعاتی قبل نیز استرالیا با پیروزی پرگل مقابل هندوراس، بلیت روسیه را گرفت تا هفتمین تیم حاضر در سید چهارم لقب گیرد.

 

هم اکنون در سید 2 تیم های اسپانیا، سوئد، انگلستان، کلمبیا، مکزیک، اروگوئه و کرواسی حضور دارند و تیم آخر، از بین دانمارک یا پرو انتخاب خواهد شد. پرو تیم دهم جهان است و دانمارک در رده نوزدهم حضور دارد؛ در صورتی که نماینده آمریکای جنوبی راهی جام جهانی شود، دانمارک به سید 3 منتقل می‌شود و صربستان به عنوان تیمی قدرتمند در سید 4 قرار می‌گیرد.

 

اما اوضاع با پیروزی نیوزلند متفاوت خواهد شد. در آن صورت دانمارک در سید 2 قرار می‌گیرد و صربستان در کنار ایران، ایسلند و دیگر تیم ها سید سوم را تشکیل می‌دهد و تیم نسبتا ضعیف نیوزلند در آخرین گلدان حضور می‌یابد.

 

در سید دوم تیم های بسیار بزرگی حضور دارند و میتوان گفت تنها دانمارک/ پرو حریف مناسبی برای ایران تلقی می‌شوند و در گلدان چهارم نیز نیجریه، مراکش و پاناما تیم هایی قدرتمند به حساب می‌آیند؛ اما کابوس دیگر تیم ها، حضور صربستانی خواهد بود که بازیکنان بسیار بزرگی را در اختیار دارد.

 

در صربستانِ فعلی، 16 لژیونر هستند که در باشگاه های قدرتمند شاغل اند و تیمی خطرناک به شمار می‎‌روند. آن ها در دور مقدماتی بالاتر از اتریش، ولز و ایرلند قرار گرفتند و بلیت جام جهانی را کسب کردند و در صورت قرارگیری در سید چهارم، تنها اروپایی این گلدان خواهند بود.

 

با این شرایط که در رابطه با آن به توضیح پرداختیم به نظر شما صعود پرو برای ایران مناسب تر است یا نیوزلند؟!

 

بالا در صورتی است که پرو صعود کند و پایین، سیدبندی در صورت صعود نیوزلند:

 

 

1253958

دیدگاه‌ها