کد خبر : 1375428 | 06 آذر 1395 ساعت 19:55 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی عموری و العین در خانه

جونبوک قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد

تیم جونبوک کره جنوبی با تساوی در دیدار برگشت مقابل العین توانست به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.

جونبوک قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت تیم های جونبوک کره جنوبی و العین امارات که عصر امروز و از ساعت 17:55 در امارات برگزار شد در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کره ای ها با توجه به پیروزی در بازی رفت به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند.


در این بازی جنجالی و پربرخورد و چند بار تا درگیری فیزیکی بازیکنان دو تیم پیش رفت ابتدا این تیم جونبوک بود که توانست به گل دست پیدا کند، آنها در دقیقه 30 نیمه اول موفق شدند هان کیو وون به گل اول این بازی دست پیدا کنند، پس از آن، عمر عبدالرحمن و یارانش تنها 4 دقیقه زمان می خواستند تا بازی را به تساوی بکشانند و در نهایت موفق شدند توسط بازیکن کره ای العین، به گل تساوی دست پیدا کنند، گل تیم العین در دقیقه 34 توسط لی میونگ جو به ثمر رسید.


العینی ها تا پیش از پایان نیمه اول می توانستند از حریف خود پیش بیفتند اما این تیم فرصت فرصت فوق العاده ای را از دست داد، ضربه پنالتی که در دقیقه 43 نصیب العینی ها شده بود توسط داگلاس به بیرون زده شد تا بازی با تساوی در نیمه اول به اتمام برسد. نکته عجیب در این باره اینکه در حالی مهاجم برزیلی العینی پشت این ضربه پنالتی ایستاد که عمر عبدالرحمن در زمین حضور داشت.


در نیمه دوم اما تلاش این دو تیم گلی در بر نداشت، در حالی که برخورد و جنجال در این نیمه به حداکثر رسیده بود دو تیم نتوانستند بر دیگری فائق آیند و اتفاقی که خوشایند شاگردان کانگ هی بود افتاد و جونبوکی ها توانستند با پیروزی دو بر یک در خانه خود و تساوی یک بر یک در خانه العینی ها به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها