کد خبر : 1624111 | 24 تیر 1398 ساعت 20:12 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویلموتس در جایگاه ویژه بازی تیم ملی (عکس)

تیم ملی ایران با ترکیبی متفاوت در یک بازی تدارکاتی امروز به مصاف تیم امید ایران رفته و این در حالی است که میهمانان ویژه ای این بازی را از نزدیک می بینند.

 

به گزارش" ورزش سه" بازی تیم های ملی ایران و امید در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است و چهره های ویژه ای این بازی را تماشا می کنند. روی سکوهای جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی چهره های مطرحی حضور دارند از جمله رئیس کمیته آموزش ، مربی سابق تیم ملی ، دبیرفدراسیون و ... همچنین سرمربی تیم ملی حضور دارند.

 

حسین فرکی سرمربی تیم پیکان و مربی سابق تیم ملی ، فراز فاطمی مدیرتیم های جوانان ، محمدرضا ساکت مدیرتیم های ملی، مرتضی محصص رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و سیروس پورموسوی مربی تیم ملی جوانان از چهره های مطرح حاضر روی سکوهای جایگاه ویژه هستند اما بی شک ویژه ترین فرد حاضر در جایگاه ویژه مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران است.

ویلموتس با وجود آنکه امروز تیم ملی با تیم امید ایران بازی داشت اما ترجیح داد بازی را از سکوها تماشا کند و حتی این موضوع در ابتدا موجب تعجب فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید هم شد.

 

احتمالا ویلموتس قصد دارد بازی تیم ملی را از بالا نگاه کند ضمن اینکه شاید قصد دارد در این شرایط نگاهی هم به خوب های تیم امید داشته باشد.

 

 

1419733

دیدگاه‌ها