کد خبر : 1624849 | 28 تیر 1398 ساعت 16:54 | 813 بازدید | 0 دیدگاه

رقابت‌های جودو قزاقستان

شکست فتحی‌پور و ملک‌محمدی در دیدار رده‌بندی

نمایندگان جودو ایران با شکست در دیدار رده‌بندی از دستیابی به مدال برنز بازماندند.

شکست فتحی‌پور و ملک‌محمدی در دیدار رده‌بندی
به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم،  دومین روز از رقابت‌های اوپن قزاقستان از صبح امروز (جمعه) برگزار شد و مهدی فتحی‌پور و محمد ملک‌محمدی  با شکست در دیدار رده‌بندی از دست‌یابی به مدال برنز بازماندند. 
 

 در وزن 81- کیلوگرم، مهدی فتحی پور به مصاف "آرجینستو" از قزاقستان رفت و موفق شد در گام نخست حریف خود را شکست دهد. فتحی‌پور در دور دومین مبارزه با آرتین دارتیو از قزاقستان روبه رو شد و توانست مقابل او به برتری برسد.

 

فتحی‌پور در دیدار نیمه‌نهایی نیز مغلوب  "تورپال تپکایف" از روسیه شد. او در دیدار رده‌بندی نیز مغلوب نماینده‌ای دیگر از روسیه شد تا از رسیدن به مدال برنز بازبماند.  

 

در ادامه ملک‌محمدی نماینده وزن 91- کیلوگرم تیم ملی کشورمان نیز موفق شد نماینده کشور میزبان را از پیش رو بردارد. وی در ادامه مسابقات به مصاف "سونگات زکریای" از کشور قزاقستان رفت و موفق شد با شکست دومین حریف خود به نیمه نهایی راه پیدا کند.

 

ملک‌محمدی در دیدار نیمه‌نهایی نیز مقابل "رومن دانتسو" از روسیه شکست خورد. نماینده کشورمان برای کسب مدال برنز نیز به مصاف  دوستون میلیو از ازبکستان رفت که در این دیدار نیز مغلوب حریف خود شد و در کسب مدال برنز ناکام بود. 

 

صبح امروز نیز رامین صفویه نماینده وزن منفی 100کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف  "رابسیمیک" از قزاقستان رفت اما نتوانست مقابل این حریف پیروز شود و با شکست مقابل این تیم از گردونه مسابقات کنار رفت.

 

در روز نخست این رقابت‌ها علیرضا خجسته و محمد محمدی بریمانلو به مدال نقره دست یافته بودند. 

دیدگاه‌ها